czwartek, 17 maja 2018

To nie jest tak ...

Gdy zaczynałam moją przygodę z blogowaniem ani mi przez głowę nie przeszło, że karteczkowanie tak bardzo zadomowi się w moim działaniu. Stało się to w dużej mierze za przyczyną Olki, która matką chrzestną Stopchwilki okrzykniętą została i  właśnie w tej dziedzinie bryluje,  a tym samym, w Wasz świat, karteczkowe dziewczyny, mnie wprowadziła. To wcale nie znaczy, że inne dziedziny zarzuciłam, ale blogowe zadania i kumulacja licznych uroczystości, za karteczki zabrać mi się kazały. Przyznać muszę, ze sprawia mi to przyjemność, chociaż często dylematy rodzi. To nie jest tak, że bez problemu siadam, i tnę, i kleję. Najpierw w gąszczu wzorów hafciarskich "natchnienia " szukam, potem wśród niteczek tych najwłaściwszych poszukuję, aby wieczorem w rogu kanapy gniazdować i w malowaniu igiełką się zatracić. Ale to nie koniec kłopotów, bo gotowy do dalszej "obróbki" haft na wenę nieraz długo czeka, a ja zdesperowana w kartonach z papierami wszelakimi przebieram i nieodmiennie stwierdzam, że tego najwłaściwszego nie posiadam. W skrapki również bogata nie jestem więc w inny sposób radzić sobie muszę, ale potrzeba matką wynalazku zwana, zawsze z pomocą przychodzi. Gdy w końcu gotowa karteczka na sztaludze stanie i czas prezentacji nadchodzi, to kolejne problemy się rodzą, gdzie i jak obfocić, aby najlepsze światło i scenerię znaleźć, istotne szczegóły wydobyć i niedociągnięcia ukryć.
Zwykle , razem z kartkami, na wędrówkę po ogrodzie zapraszam, aby zmiany, jakie w nim zachodzą pokazać, czyli dwie pieczenie przy jednym ogniu upiec.
Tak jest i dzisiaj.Popatrzcie proszę jak wśród kaliny, pelargonii, konwalii, wiciokrzewu i zawilców, kolejne karteczki się prezentują.

Najpierw komunijna, już ostatnia w tym roku, którą w biel i złoto przystroiłam. Bardzo lubię to zestawienie i do okazji, moim zdaniem, świetnie pasuje.







Potem jubileuszowa, która wielkim wyzwaniem się okazała, bo wagą okazji przejęta, pomysłu długo szukałam.









I jeszcze karteczkowe zadanie Ulki, która mapkę na maj zaordynowała i chociaż nie do końca przewidzianą projektem formę zachowałam, to mam nadzieję, że zaliczenie otrzymam. 








I tak oto moje karteczki powstają, a wraz z nimi nowe doświadczenia i radość tworzenia.
Ale, to nie jest tak, że dominantę wśród moich prac stanowią, o czym świadczą inne, hafciarskie (i nie tylko) poczynania, które od czasu do czasu prezentuję.

Pozdrawiam serdecznie

Marysia

53 komentarze:

  1. Ooooo rety , ale te Twoje karteczki są cudne. Mają tyle smaku. Pięknie łączysz różne techniki. Cuuuuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa. Cały czas się uczę i poszukuję, a efekty jak widać.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Marysiu jak zawsze z wielkim zachwytem obejrzałam Twoje poczynania kartkowe. Poniekąd to trochę i mojej zasługi w tym Twoi kartkowaniu jest, bo Ola za moją namową złapała za kartoniki i karteczki pierwsze poczyniła :-) Jak widać wyżej było to doskonałe pociągnięcie bo przeszło na Ciebie i teraz możemy podziwiać Twoje cudne kartki. Są niepowtarzalne, zjawiskowe.
    Pozdrawiam serdecznie i niech Twoja wena nigdy Cie nie opuszcza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrożnie Aniu, bo się zachłysnę. Dziękuję za piękny komentarz i miło, że za prekursorkę moich karteczkowych zmagań się uważasz.Dobrze uczyć się od mistrzyni.

      Usuń
  3. pieknie sobie radzisz z karteczkami ,cudne są !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są fantastyczne !!
    Ja też nie kartkowa jestem , ale jest tyle okazji , że trzeba się zmierzyć z tym tematem też , prawda ??
    A o wędrówkach po podwórku , to mogę dużo powiedzieć , też szukam najlepszego miejsca, no i światła , aby uwiecznić to co akurat stworzyłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli te same dylematy mamy. Co u Ciebie. Napisz proszę słów kilka.

      Usuń
  5. Gorgeous cards, Marychna!!!!!!!!!!!!! I love the shapes and the beautiful bird!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Mia. I'm glad youa stiil leave so nice words here.Hugs and kisses.

      Usuń
  6. Dziś zachwyciłam się Twoimi kartkami i haftami na nich, ale też pięknym słowem. Czytając posta moja wyobraźnia malowała obrazy. Pięknie ujmujesz swoje myśli w słowa. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa układają się same i wiernie moje myśli oddają.Piszę tak jak czuję i miło, że w czytaniu moich postów przyjemność znajdujesz. Cieszę się, że również moje kartki przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Masz fantastyczne pomysły na kartki. Są wyjątkowo piękne w swej delikatności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Lubię delikatne i proste formy i cieszę się, że moje kartki się podobają.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. jakie to wszystko piękne :)
    ta z napisem Jesus zachwyca :)reszta też piękności same wśród pięknych kwiateczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Miło czytać i w dumę obrastać. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piekne karteczki Marysiu tworzysz . Wszystko przemyślane i spójne . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Tworząc staram się, aby właśnie spójność zachować, i każdemu elementowi wagę nadać, rzadko na przypadek się zdaję.Miło, że to dostrzegłaś. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Fantastyczne kartki, a w ptaszorku zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Cudne kartki uczyniłaś. Pozdrawiam serdecznie i Olę też ☺🤗☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jeśli ptaszorek tak mocno Twoim serduchem zawładną, to może do Ciebie w stosownym czasie przyfrunie. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Marysiu! Wspaniałe są wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki piękne, ale dziś nie serce zdobyła ta z ptaszkiem:)
    Bardzo podoba mi się jak prezentujesz swoje prace. Nie lubię w tej kwestii bylejakości, bo uważam że praca często traci bez odpowiedniej oprawy a Ty zawsze potrafisz wszystko pięknie wyeksponować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Miało być "me serce":) a telefon uparcie pisze NIE.
      Przepraszam:)

      Usuń
    3. No właśnie, nie tylko zawartość, ale i opakowanie się liczy.Staram się, chociaż czasami i do mnie bylejakość się wkrada, wtedy czuję niedosyt i złą jestem. Widzę, że jeszcze jednego ptaszorka stworzyć muszę, aby w stosownym czasu pod Twoją strzechę zawitał. Zrobię to z przyjemnością, bo też przypadł mi do gustu. Pozdrowienia i uściski dla wszystkich Mamelków.

      Usuń
  13. Twoje haftowane karteczki są pełne uroku.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Nie powiem z wzajemnością, bo już po weekendzie, ale za to twórczego tygodnia życzę.

      Usuń
  14. Urocze są te Twoje karteczki, delikatne i niepowtwrzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak lubię i tak działam.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Piękne i eleganckie karteczki.Ta z ptaszkiem jest naj,naj !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Widzę, że ptaszek duże powodzenie ma.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Marysiu siedzę i napatrzeć sie nie mogę- CUDNE karteczki przygotowałaś, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko. Patrz do woli, a jak będziesz chciała, to chętnie coś dla Ciebie zrobię i ze szczerego serca podaruję. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Niesamowite prace, po prostu wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, miłe czytać takie słowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Miło być współsprawcą takich pięknych pomysłów karteczkowych. Wszystkie bez wyjątku są cudne, ale ten grudniowy ptaszek to po prostu "majstersztyk"! Pozdrawiam i polecam się na przyszłość:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ptaszka, to kolejną fanką tego kolesia jesteś.Miło. Z dalszego mentorowania na pewno skorzystam.

      Usuń
  19. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudeńka:) a hafciki prześliczne wykorzystałaś do karteczek

    OdpowiedzUsuń
  21. Fanką kartek to ja nie jestem . Ale muszę szczerze przyznać, że Twoje są wyjątkowe. Bardzo pomysłowe,oryginalne, zaskakujące doborem materiałów i formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ile miłych słów! Dziękuję i cieszę się, że dostrzegasz w moich kartkach tyle pozytywów.Trafiłaś w 10, bo taki był mój zamysł. Pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  22. Podobają mi się twoje karteczki, wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  23. ojacie........ wyjątkowe, urocze, zaskakujące .......

    OdpowiedzUsuń
  24. Marysiu karteczka z ptaszkiem jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne kartki...bardzo eleganckie-jak i uroczystości tego wymagają.
    Za to świąteczna z ptaszorkiem mnie zauroczyła totalnie!! Prześliczna jest!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger