wtorek, 16 stycznia 2018

W odpowiedzi na wyzwania

 Zachęcona przychylnymi komentarzami pod moimi  pracami postanowiłam przyłączyć się do kilku blogowych zabaw. Są one  doskonałą okazją do zaprezentowania prac, podziwiania talentów, szukania inspiracji oraz zachwycania się różnorodnością interpretacji tych samych tematów."Narzucone" wyzwania pobudzają kreatywność, pozwalają zejść z utartych szlaków i wyjść poza ramy własnych upodobań i przyzwyczajeń. Jednym słowem motywują, rozwijają i.... sprawiają przyjemność.I tak oto jestem z moim dorobkiem ostatnich tygodni.
Pierwsza karteczka jest odpowiedzią na wezwanie w zabawie u Ani,


 gdzie z proponowanych wariantów wybrałam opcję sznurek-kościółek-napis .






Kolejną zgłaszam do zabawy u Uli, która tym razem zaproponowała mapkę.


Nie miałam pomysłu na haft, więc pobawiłam się skrapkowaniem, wprawdzie w  bardzo skromnej wersji, ale jest.




A tak oto próbowałam swoich sił w zakładkowym wyzwaniu u Magos, która zaproponowała zabawę z kolorami.


 Zwykle nie korzystam z tak intensywnej kolorystyki, ale chcąc sprostać regułom, wyszłam poza utarte szlaki i ....całkiem mi się ta wycieczka spodobała.
Zresztą oceńcie same.







 Moje kolorowe zakładki zgłaszam również do zabawy u Reni, która proponuję całoroczne świętowanie.
.
W związku z tym, że nie mają one  typowego świątecznego charakteru, muszę ujawnić ich przeznaczenie. Otóż polecą one do adresatek w ramach zabawy Podaj dalej. A propos , nadal czekam na jeszcze dwie chętne osoby do zabawy u mnie. Zapraszam serdecznie. Postaram się Was nie rozczarować.

Odpowiedzią na kolejne wyzwanie, tym razem u xgalaktyki,


 jest skrzacia zawieszka.W koszyczku z robótkami czekają kolejne, bo ich uroda uwiodła mnie totalnie.Sprawdzą się doskonale na przyszłorocznej choince, ale o tym innym razem.





Jeśli o wyzwaniach mowa, to pozwólcie, że odniosę się jeszcze do proponowanej przeze mnie zabawy we wspomnieniowy patchwork. Post, w którym napisałam o moim pomyśle miał na celu zebranie waszych opinii na jego temat, szczegóły przedstawię nieco później, gdy wykonam pierwsze elementy mojego projektu. Dziękuję za zainteresowanie i zapraszam do wspólnego zbierania wspomnień.

Na dzisiaj, to już wszystko. Pora zabrać się  za kolejne prace, bo terminy krótkie, a czasu jak zwykle niewiele.

Marysia

66 komentarzy:

  1. Bardzo lubię podziwiać Twoje prace. Zawsze są piękne i starannie wykonane. Dziś najbardziej urzekła mnie karteczka z kościółkiem - jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Podziwiaj do woli, jeśli uważasz, że warto. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Marysiu, świetna zakładka :)
    A pozostałe tworki też niczego sobie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że zakładki przypadną do gustu tym, dla których zostały zrobione.

      Usuń
  3. Maryś kartka Cicha noc boska, a pozostałe prace urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kościółek, na ciemnym tle, właśnie z cichą nocą się kojarzy i też mi się podoba.Dziękuję za miłe słowa Dusiu. Miło, że znów mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  4. Marysiu jest mi bardzo miło, że dołączyłaś do mojej zabawy, a kartka jaka na nią przygotowałaś mnie zachwyciła. Prosto ale jak elegancko i dostojnie.
    Pozostałe prace prace również przepiękne , zwłaszcza kolorowe zakładki ja moje własnie kończę i tez jest na nich bardzo kolorowo. Skrzacik na serduszku świetny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Prostota, to moja domena, tak lubię, w nadmiarze ginę i nie potrafię się skupić.Cieszę się, że Ci się podoba. Zakładki wprawdzie nie do końca w moim stylu, ale nie wszystko musi takie być. Dzięki blogowym zabawom można spróbować czegoś nowego i to jest fajne.

      Usuń
  5. Wszystkie prace piękne. Czy mogę zgapić wzorek kościółka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, po to, między innymi, prezentuję swoje prace. Odgapiaj do woli, jeśli coś wpadnie Ci w oko. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. I mnie urzekła karteczka z haftowanym kościółkiem. Prosta i piękna. Zawieszka ze skrzacikiem urocza. Lubię wyzwania, mam podobne zdanie do Twojego, zamieszczonego we wstępie tego wpisu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że mój kościółek ma powodzenie. Cieszę się, że tak pięknie o nim piszecie.Każde miłe słowo sprawia radość, buduje i motywuje.Dziękuję.

      Usuń
  7. Wszystkie wyzwaniowe prace wykonałaś perfekcyjnie. Wszystkie są piękne. Bardzo mi się podoba Twój styl, Marysiu. Elegancki, bez przeładowania różnymi elementami (ja zawsze mam z tym kłopot), przez co delikatny. Świetnie!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój styl, przez lata ulega metamorfozom, ale zawsze królowała prosta forma. Podobnie jak Ty, nie lubię przesytu. Podziwiam prace koleżanek, które potrafią bardzo umiejętnie i pięknie komponować swoje prace z wielu elementów, ale sama trzymam się prostoty, którą chyba w genach mam zakodowaną.Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa.Pozdrawiam z serdeczną prostotą.

      Usuń
  8. Piękne kartki, śliczna zawieszka! pięknie Marysiu:) pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dla Ciebie. Dobre posunięcie. Twoje prace są przepiękne. Serduszko to mój faworyt. Zakochałam się!!! Perfekcja, no cudo i jeszcze raz cudo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele miłych i serdecznych słów w jednym wpisie, że aż tchu nie mogę złapać. Dziękuję i ściskam serdecznie.

      Usuń
  10. Takie wyzwania zmuszają nas pozytwnie do aktywności i ciągłego poszukiwania pomysłów. Nic lepszego dla mózgu nie wymyślono, poza czekoladą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu nie wiem co bardziej mnie zachwyca- myślę że wszystkie Twoje prace w jednakowym stopniu są piękne i juz:)
    Dziękuje że bawisz się z nami i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa sprawia mi wiele radości a Wasze serdeczne słowa ogromnie cieszą. Bardzo za nie dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wow, napiszę chyba jak Renia, wszystko mnie zachwyca. Każda Twoja praca piękna, dopracowana w każdym calu, wręcz wypieszczona i widać w niej miłość którą w nią włożyłaś. Cuda. Podziwiam i podziwiam i napatrzeć się nie mogę. Piękno w handmadowej postaci :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bywasz u mnie, podziwiasz i chwalisz. Miło Cię gościć. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Cóż mogę napisać? Tylko tyle, że i karteczki i zawieszka śliczne! Karteczka z kościółkiem i sznurkiem wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i witam w moich skromnych progach. Zapraszam częściej. Może znajdziesz tutaj coś dla siebie.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Pierwsza karteczka - bajeczna, magiczna! :) Zakładki też wpadły mi w oko, a ten skrzat - słodziak! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa.Skrzat słodziak czeka na kolejnych towarzyszy. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Marysiu! Wszystkie Twoje Prace są Cudowne, A pierwsza karteczka jest Prześliczna i taka elegancka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, jak zawsze jesteś i chwalisz. Serdecznie dziękuję za Twoją obecność i miłe słowa, które pozostawiasz. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Tyle prac w jednym poście :) piękne są :) najbardziej podoba mi się karteczka do zabawy Ani, cudna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam zamiar, zebrać wszystko w jedno i pokazać, jak udało mi się odpowiedzieć na wyzwania.Cieszę się, ze moje prace spotkały się z tak miłym odbiorem. Czekam na kolejne wytyczne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Wszystkie twoje zakładki są piękne, a ta z napisem read bardzo atrakcyjna. Kościółek też rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Miło, że zaglądasz do mnie i życzliwie komentujesz.

      Usuń
  18. Hello dear Marysia!
    Your cards are very beautiful!
    Love your cross sticking Christmas ornament!
    Have a lovely week ahead!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot. Dimi, I'm so sorry my Christmas card has lost somewhere on the way, so I've decided to send you another one. I'll do it today.Bst wishes.

      Usuń
  19. Marysiu, wykonujesz piekne i staranne prace! Podziwiam przepiękne karteczki, zwłaszcza ta do Ani mnie zauroczyła! No i ten skrzacik przepiękny, wyszywałam go w ubiegłym roku ale powstała zawieszka, na serduszku piękniej sie prezentuje :):):) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za bardzo, dla mnie, miły komentarz.Cieszę się, że znajdujesz dla mnie czas i często u mnie bywasz. Pozdrawiam i uściski dla maluchów.

      Usuń
  20. Ja ostatnio lekko nie nadążam za wezwaniami i za Tobą:-)Piękne wszystkie prace ale pierwsza karteczka zachwycająca w swojej prostocie i wymowie.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, chciałoby się powiedzieć "A nie mówiłam!" Ja tego czasu mam chyba nieco więcej, ale i tak niedoczas mi czasem doskwiera. W sobotę piekę pączki. Co Ty na to?

      Usuń
    2. Widzę że nie będę oryginalna pisząc jak fajne są Twoje karteczki. Pierwsza wspaniale minimalistyczna zachwyca elegancją, ale skrzacik serduszkowy to rzecz genialna. Bardo, ale to bardzo mnie urzekł ten hafcik. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Jeśli nas nie zasypie, to sobotę mam weekendowy wypad na Maltę:-) ale popołudniu powinnam wrócić, więc wpraszam się;-)

      Usuń
    4. Dziękuję Haniu. Miło, że znów zajrzałaś i wyraziałś swoje zdanie. Skrzacików serduszkowych będzie więcej więc zapraszam.

      Usuń
  21. Powtórzę za poprzedniczkami-kartka z kościółkiem jest nadzwyczajną. Ta druga z drogowskzam zresztą też. A zakładki mają być kolorowe,żeby łatwo było znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a kolorowe zakładki rzeczywiście ułatwią czytanie.Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Prześliczne hafciki :) i śliczne prace zaprezentowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  24. Bo Mikołajki fajne są :)
    Kartka z kościółkiem piękna i elegancka :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I urocze. Dziękuję za odwiedziny i witam serdecznie.

      Usuń
  25. Prawdziwa masowa produkcja i to jaka piękna !:)
    Każda rzecz wspaniale się prezentuje ale mnie oczywiście uwiodła bez reszty zawieszka z mikołajkiem:D
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak,nie wiedziałam jak sprostać wszystkim wyzwaniom, więc postanowiłam zaprezentować je razem i zrobiła się z tego mała fabryczka. Cieszę się, że Mikołajowa zawieszka przypadłą Ci do gustu.

      Usuń
  26. Ileż pięknych haftowanych (i nie tylko) różności stworzyłaś. Będziesz miała śliczne ozdoby i karteczki na koniec roku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście takie wyzwania , to doskonały sposób na "gromadzenie zapasów", potem będą jak znalazł.A przy tym tyle radości tworzenia.

      Usuń
  27. Skrzacie serducho - poezja i mamlazja dzika! Zachwyt! Karteczki i zakładki - słodycz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam u mnie.Zapraszam częściej, będzie mi miło.

      Usuń
  28. Pierwsza kartka ta z domkiem jest cudna, prosta a jaka piękna. A serduszko ze skrzacikiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marysiu, ilość i jakość Twoich prac zachwycają :-)
    Serduszka z mikołajkami są do zakochania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prace. Wszystkie zachwycają, od karteczek po zawieszkę, no i są jeszcze zakładki. Moim faworytem, po namyśle bo wybór trudny, zostaje karteczka z kościółkiem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace...hafciki rewelacyjne...skrzacia zawieszka CUDO...a ten kościółek na tle ciemnego nieba/kanwy no REWELACJA :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle śliczności w jednym poście! Moi faworyci to: karteczka z kościołem - genialna w swej prostocie oraz serduszko ze skrzatem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger