sobota, 22 lutego 2020

Nowy haft na nowy rok i coś dla Ziutka

Jakiś czas temu,
Winter Lady
 upomniała się o swoje prawa
 i skutecznie, na kilka dni, w jasyr mnie wzięła. 
Dla towarzystwa tamborek, igiełkę i niteczki przydzieliła,
i przez kilka dni obserwowała
jak
 kolejne kwiaty jej wianek plotą,
a krzyżyki zgrabnie kolory zmieniają.
Skutki owej niewoli na poniższych fotkach widać
i choć to tylko jedna z dziewięciu stron schematu,
to ja i tak z siebie dumna jestem, że w tej gmatwaninie kolorów
udało mi się nie zgubić.


.



Dla porównania
fotka z poprzedniego wpisu




Nowy haft na Nowy Rok

Aby nieco od krzyżyków odpocząć,
karteczkę dla Pana Ziutka zrobiłam,
aby serdeczne życzenia, z okazji 80 urodzin mu złożyć.
Mam nadzieję, że do gustu Jubilatowi przypadnie
i miłą pamiątkę stanowić będzie.







I tym jubileuszowym akcentem  moje dzisiejsze spotkanie a Wami kończę,
miłej niedzieli życzę

Marysia

46 komentarzy:

  1. Powiem ci że ta kartka na 80 to bardzo mi przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, długo szukałam pomysłu, ale jak widać, udało się.

      Usuń
  2. Na tak godne urodziny kartka piękna i radości sprawi wiele. Haft pracochłonny ale efekt będzie cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko. Też mam nadzieję, że haft pięknie wypadnie a Jubilat zadowolony będzie.

      Usuń
  3. Marysiu, kartka świetna. Fajną formę wymyśliłaś, pięknie dobrałas kolory i cudnie wykonałaś kartkę!!! Hafcik będzie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo pięknie. Formę kartki podejrzałam w Internecie, trochę zmieniłam i jest.Końcowego efektu z niecierpliwością wyglądam, ale jeszcze daleka droga, przede mną.

      Usuń
  4. Świetna , pomysłowa kartka , Haft powoli idzie do przodu , jest trudny , dużo kolorów . Powodzenia na dalsze etapy pracy i udanego weekendu Marysiu 💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, haft wymaga sporego zaangażowania i kolorami nieźle pobawić się trzeba.Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. Piękna będzie ta dama :) A kartka bardzo fajna - jubilat powinien być bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, mam nadzieję, że trafiłam w gust Jubilata.Dama musi jeszcze sporo poczekać na swoje 5 minut.

      Usuń
  6. Marysiu super hafcik będzie , ta plątanina kolorów jest urocza. A z ta kartką się pośpieszyłaś o cały tydzień. Jest na niej żonkil i kolor żółty byłaby jak ulał do marcowej zabawy kartkowej :-)
    Co nie zmienia faktu, że śliczna jest i na 100% jubilatowi się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plątanina kolorów może i urocza, ale czasem nerwów mi brakuje.Na marcową kartkę mam pomysł, więc się nie martw.Buziaki.

      Usuń
  7. Hafcik chyba bardzo zajmujący jest i sobie myślę, że moje oczy to już chyba takich nie zobaczą. Będzie zapewne cudowny obraz. kartka natomiast to mistrzostwo świata. Tak mało, a tak wiele mówi. Wspaniale Marysiu. Pozwól, że zapisze ją sobie w ulubionych. Buziaczki i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo , bardzo ta zimowa dama mnie zajmuje.Moje oczy też z trudnością sobie radzą z kolorami, pojedynczymi, rozstrzelonymi krzyżykami i drobną kanwą.Ale uzbroję się w cierpliwość i dotrwam do końca. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Marysiu kartka w takiej formie świetnie się prezentuje,Pan Ziutek na pewno będzie zadowolony :)
    Kolorki na tamborku śliczne, więc trzymam kciuki za kolejne xxx!
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu za doping. Pan Ziutek już wkrótce kartkę otrzyma i mam nadzieję, ze mu się spodoba.

      Usuń
  9. Cudnie się haft zapowiada, a że pracochłonny jest więc dobrze go na etapy podzielić i cieszyć się wielokrotnie jego pięknem :-) Kartka rewelacyjna jest, cudna. Bardzo mi się podona jej kształt. Porywam Ci pomysł, a tym czasem zachwycam się Twoją kartką dla Ziutka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór urzekł mnie swoją delikatnością i finezją, stąd mój wybór. Mam nadzieję, ze dotrwam do końca i za rok będę mogła się pochwalić efektem końcowym. Karteczkę zabieraj, jeśli Ci się podoba. Ciekawa jestem Twojego pomysłu na podobną. Uściski serdeczne.

      Usuń
  10. Haft robi wrażenie. :) Mnie się zrobiło gorąco widząc jak jest skomplikowany kolorystycznie :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko.Kolory rzeczywiście przeplatają się z ogromną finezją, ale myślę,że efekt końcowy wynagrodzi mój trud.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Myślę, że niewola nie była niemiła, hafcik zapowiada się śliczny!
    Kartka rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka. Hafcik powstaje piękny ale jak napisałaś że to jedna strona to dla mnie brrr...bo takim gigantom nie dałabym rady. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałabyś radę Alu, gdybyś tylko miała chęć. Mnie tez czasem cierpliwości brakuje, ale zwykle udaje mi się spionizować.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Na pewno pan Ziutej będzie zachwycony karteczką. Hafcik jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny hafcik powstaje, będzie piękna pamiątka na ten rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Podziwiam Twoją cierpliwość do tych haftowanych kolorków, a "ziutek" w wersji papierowej niesłychanie elegancki! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawzięłam się i dzieła dokonam, chociaż z zasobami mojej cierpliwości różnie bywa.Ziutek zawsze elegancki jest więc i elegancka kartka Mu się należy.

      Usuń
  16. Oj piekny hafcik się zapowiada. a i już sporo udało się zacząć. Karteczka przeurocza.pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft piękny! Wymagający, ale piękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały rośnie hafcik fajnie ,że coś większego zawiśnie w przestrzeni domu:)kartka bombowa tez tak chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie znalazłam miejsca dla niego, ale mam jeszcze sporo czasu. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Elegancki ten tużurek!
    Dla starszego Pana jak ulał pasować będzie.

    A misterność kwiatowego wianka wręcz mnie przerażeniem napawa!
    Oj, mnisie cierpliwość i duuuuże bryle ( o dużej mocy znaczy...;) do tego niezbędne. Popodziwiam dotychczasowe dokonania i na efekt końcowy wyczekiwać będę. Zapewne będzie świetny. Bo taka cierpliwość musi być nagrodzona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Ziutek w realu bardzo elegancki jest, wiec i kartka dla niego elegancka być musi. Duże bryle mam, z cierpliwością nieco gorzej bywa, ale dam radę.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Marysiu hafcik wyłania sie niezwykły! Bardzo mi sie podoba i Twoja staranność i kolorystyka ... No a karteczka mnie zauroczyła :) moze to ten zolty kolor tak optymistycznie podziałał :) usciski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, jak zwykle skutecznie motywujesz do dalszej pracy.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Uroczy hafcik powstaje, Marysiu :-)
    A karteczka jest rewelacyjna, słoneczna, elegancka.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pięknie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft tworzysz, a karteczka śliczna :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafcik zapowiada się pięknie, a karteczka zachwycająca!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie kwiatki rozkwitają <3
    Kartka bardzo ładna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger