niedziela, 15 października 2017

Zadaniowo

To stało się przypadkiem, dokładnie przedwczoraj. Pod wpływem impulsu, tak z ciekawości, zajrzałam na blog Klubu Twórczych Mam. I proszę! Zabawa i to tym razem przeznaczona również dla tych mateczek, których pociechy dawno już przekroczyły granicę wieku dziecięcym zwanym.. Wytyczne proste, świetne zadania, taki fajny organizer codziennych spraw. Jako że miałam mocno opóźniony start, musiałam spiąć się na maksa i... uf, zdążyłam.A oto, to, czego udało mi się dokonać.

 Zbierz kolorowe liście. (1)
 Liście zebrane i już się suszą między stronicami starej gazety przyciśnięte stertą magazynów wnętrzarskich.Przydadzą się na jesienną dekorację imieninowego stołu (Tadeusza i Szymona).



Spaceruj w lesie/Parku. (7)

Dzisiejsza pogoda sprzyjała spacerom, więc wybraliśmy do parku. Jest to miejsce dość szczególne, bo w samym jego środku stoi popadający w ruinę pałac, który dawno już zapomniał czasy swojej świetności, ale nadal cieszy oczy okazałą neoklasycystyczną bryłą przywodząc na myśl wyobrażenia o jego właścicielach i toczącym się w jego wnętrzach życiu.Park, równie jak pałac zaniedbany, nosi jeszcze ślady tamtych lat, kiedy jego alejkami przechadzały się piękne damy i eleganccy panowie.Dziś stare drzewa łamią się pod naporem wiatru kładąc się w poprzek dawnych spacerowych traktów i wcale nie umierają stojąc. 






Zrób jesienne zdjęcia (9)

 Jako, że mój osobisty fotograf  prawie nie rozstaje się z aparatem fotograficznych, więc ten punkt był dość łatwy do zrealizowania. Skorzystałam z Jego pracy i przedstawiam Wam w kilku kadrach jesień za kamiennym  murkiem.






I odleciały...


 Zrób kartki świąteczne (20)

Ostatnio kartkowanie dość bardzo mnie absorbuje i co więcej sprawia mi ogromną przyjemność. Lubię te małe hafciki, które powstają przy wieczornych serialach i szukanie natchnienia wśród skrapkowych przydasi. A oto efekty mojej najnowszej, radosnej twórczości.






Zrób jesienny bukiet (21)

Tym razem pomogły ogrodowe hortensje i przepięknie wybarwiony bluszcz oplatający ściany domu.


oraz dynia, kwiaty i krzewy z naszego ogrodu.



I na koniec

Upiecz jabłecznik (13)

czyli coś dla ciała.



 Oj, nazbierało się trochę radości tworzenia, ulotnych wrażeń i rozmyślań a wszystko za przyczyną zabawy zaproponowanej przez Klub Twórczych Mam


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Pozdrawiam serdecznie.

Marysia

47 komentarzy:

  1. Fajne wyzwanie. Widzisz jakie to mobilizujące do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że po troszku zazdroszczę takiego działania. Kartki, bukiet, zdjęcia i spacer. Wszystkiego po trochu i jakże miło było. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Lubię, gdy się wiele wokół dzieje i dlatego chętnie podejmuję takie wyzwania, a to dodatkowo wymusiło na mnie pełną terminową mobilizację.

      Usuń
  3. Jestem zachwycona pięknem jesieni z twoich zdjęć u mnie tak pięknie nie ma :) więc miło popatrzeć. Jabłecznik mniam mniam :) a karteczki cudne, idealne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Zrób jesienne dekoracje w domu i też będzie pięknie.

      Usuń
  4. Wcale się nie nudziłam, obejrzałam za to piękne jesienne zdjęcia :-) Jak widać zabawa była super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Zabawa przednia i już zabieram się za realizację kolejnego etapu.

      Usuń
  5. Takie zadania, to ja też bym z przyjemnością porozwiązywała, ale właśnie usiadłam do trochę innych;-) Piękne zdjęcia, piękna jesień i piękne karteczki, Twój haftowany minimalizm jest zachwycający:-) Jabłecznika coś został?:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mówiłam, że trzeba sobie zrobić przerwę? Miałabyś czas na to, co lubisz i jabłecznik, którego jeszcze trzy tyci kawałeczki zostały.

      Usuń
  6. Witaj. Prześliczna fotorelacja.
    Karteczki urocze ❤ A jesień na Waszych zdjęciach zachwycająca.
    Piękne dekoracje w towarzystwie dyni...a park macie piękny!
    Dziękuję za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Park jest piękny, ale zaniedbany. Szkoda.

      Usuń
  7. Wszystkie punkty mi się podobały. A dzikie wino macie przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Punktów jest więcej, ale tym razem mam miesiąc na realizację więc przygotuję się staranniej. Dzikie wino też mi się podoba . Lubię obserwować jak zmienia kolory od wczesnej wiosny do jesieni, tylko zimą wygląda mało efektownie, jak sieć z powrozów oplatająca ściany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja jesienna dekoracja jest po prostu zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałaś radę ze wszystkim śpiewająco:)
    Ps.Szkoda, że nie pokazałaś tego pałacyku. Jak będziecie tam drugi raz, to poproszę o kilka fotek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało się.Kilka fotek pokaże w następnym poście. Jeśli chcesz prywatnie, to prześlę wcześniej na maila.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie sobie poradzilas z zadaniami i dziekuje za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a udział w zabawie, to dla mnie przyjemność.

      Usuń
  13. Ileż radości jest w tym wpisie. Jesienne zdjęcia, krajobrazy i dekoracje są świetne. Kartki zauroczyły mnie. Za ich prostą formę i piękno. Hafciki wspaniale tu się prezentują. Życzę wielu słonecznych chwil i chwilek w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a tydzień zapowiada się słonecznie więc będzie to podziwiania jesieni ciąg dalszy.

      Usuń
  14. Marysiu, pięknie celebrujesz jesień. Twoje kartki są zachwycające.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, Lubię ten design, prosty i jednocześnie nietuzinkowy.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. U mnie Marysiu zdałaś na szóstkę . Piękne karteczki i zdjęcia poczyniłaś , nie wspomnę o jabłeczniku. Powodzenia w zabawie , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wysoka ocena. Dziękuję. Jabłecznik do kawy w jesiennym słoneczku, super.

      Usuń
  16. Fantastyczny post, pełen energii i kolorów. Ja od wczoraj wszystkim mówię żeby zapamiętać te dni bo to prawdziwa polska jesień. Tak słonecznie i cieplutko u nas. Pięknie wykonałaś zadania : ) A kartki z haftami są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za tak wysoką ocenę.Cieszę się, że Ci podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję. Jesień w słonecznych promieniach emanuje energetycznym pięknem. Dzisiaj wybieram się na spacer z aparatem, więc będą nowe fotki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała, wspaniała jesień w Twoim wydaniu pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesień jest wspaniała ja tylko się dostroiłam. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
    2. Był i aparat, i fotograf ;-) Widziałam jak mykałam na śniadanko do domu:-)

      Usuń
  20. Dziękuję Moniko i witam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ piękna jesień u Ciebie. A dom otulony dzikim winem skradł moje serce. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kocham to dzikie wino. Dzięki niemu dom wydaje się tajemniczy i bardzo klimatyczny.

      Usuń
  23. Przepiękne te zdjęcia....Z zachwytem oglądam i podziwiam te hafty krzyżykowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Haftowanie sprawia mi ogromną przyjemność więc tym bardziej cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  24. Beautiful photos, Marychna. And lovely cross stitched cards! You are great, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks a lot. I'm glad you're here again.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia!!!Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Marysiu jak dla mnie kartki bombowe Ci wyszły! Po cichutku zazdroszcze ze masz czas nabyte drobne hafciki do kartek bo dla mnie haftowana karteczka jest taką od serca:) no i jesień u Ciebie przecudna !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger