sobota, 24 lutego 2018

Bez polotu

Nie wiem jak to się stało, ale jakoś straciłam rachubę czasu i zbliżający się koniec miesiąca trochę mnie zaskoczył. Może to feryjne rozluźnienie, może remontowe zamieszanie, trochę kłopotów, a może po prostu wiosenne przesilenie. Dość, że trudno mi zmieścić się w czasie i dlatego dzisiejszym postem "upiekę dwie pieczenie przy jednym ogniu". 
Najpierw Boże Narodzenie według mapki, czyli kartkowa zabawa u Ulki

Postawiłam na kolory natury i proste formy i wyszło tak:








Zabawa u Ani, czyli lutowe Bingo,


 przyprawiła mnie o ból głowy, a wszystko z powodu braku polotu. O ile miałam pomysł na hafty i ich wykonanie sprawiało mi przyjemność, to ich zastosowanie w karteczkach zupełnie mi nie szło. Rozłożyłam papiery, ozdóbki wszelakie, narzędzia i ... pustogłowie. Wena poszła sobie gdzieś i nie chciała wrócić. I tak powstały kartki bez tytułowego polotu. Możecie krytykować i pisać, co naprawdę myślicie, przyjmę wszystko, ale kartki zrobione, lutowe bingo zamknięte, koniec, kropka i już. Nie  wiem dlaczego, ale wbiłam sobie do głowy jeden schemat i rozpaczliwie się go trzymałam, czyli zając-perełki-kokarda-ramka i w porywach różowy, a przecież było wiele innych możliwości.Jest jak jest i inaczej nie będzie.
















I tym, mało optymistycznym, jeśli chodzi o twórczą wenę,  akcentem, żegnam się z Wami życząc miłej niedzieli.

Marysia

21 komentarzy:

  1. Kartka na Boże Narodzenie bardzo mi się podoba. Idealna. A zajączkowe hafty najbardziej podobają mi się te z "dupkami";))) Kolorystyka i całość jak dla mnie najlepsze, ale wszystkie są fajne, więc nie wiem o co Ci chodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu! Dla mnie te karteczki są pełne Uroku, Nie raz przy braku weny wychodzą najlepsze karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki to nie moja bajka, ale te wypiete na nas są fajne. I nie mów , że weny brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jesteś dla siebie zbyt surowa. Kartki są piękne, a Twoje hafty są bardzo piękne. A że czasem weny brak, to się zdarza, ale mija. Kartki podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny Marysiu ale ty jęczysz , aż mi w kręgosłupie strzela. I nie wiem o co jęczysz bo kartki są extra. I wiesz co zabieram sobie pomysł formatu DL w poziomie bo mi się bardzo podoba. Kicajce wszystkie genialne zwłaszcza te od tylca. Na tej ostatniej kartce brakuje mi napisu na tym wolnym polu , ale i taka wersja jak jest mi się podoba.
    Kartka dla Uli w kolorach ziemi tez jest super.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie będę się powtarzać bo myślę dokładnie to co Ania z tym że mnie podoba się naj,naj ten czarny z profilu;D
    Piękne kartki Marysiu, delikatne i eleganckie.
    A z weną tak chyba mamy wszyscy, raz jest a raz bierze wolne i nic tylko trzeba ja przeczekać
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, jest cudnie! wszystkie karteczki świetne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim skromnym zdaniem kartki są fantastyczne! Lubię kiedy na kartkach króluje prostota, a wbrew pozorom takie kartki zrobić wcale łatwo nie jest. Także głowa do góry, a wena na pewno niedługo wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są świetne, a te z zajączki dwie pierwsze mnie zachwyciły, a Ty mówisz o braku weny? to będzie się działo jak ona wróci???? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj marudzisz prawie jak ja:-) Jak dla mnie super karteczki, prostota zawsze się obroni, a te czarne dupki są boskie! nie sposób się nie uśmiechnąć na ich widok. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczna kartka świetna :) Wielkanocne też bardzo mi się podobają, fajne połączenie kolorów, zwłaszcza ta turkusowa wyszła uroczo :) Wiadomo, że trudno jest ocenić własne dzieło, jesteś jednak dla siebie nieco zbyt surowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czego Ty chcesz od tych kartek i o jakim braku polotu piszesz? Przecież te kartki sa fantastyczne. Do haftów powiedziałabym wręcz idealne, bo przecież sam haft jest wystarczająco piękny. Niczego więcej mu nie potrzeba. Nie marudź więc kochana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się te kartki podobają! Szczególnie pierwsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy braku weny powstają u Ciebie takie ładne kartki ? Podziwiam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne karteczki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby bez polotu, a karteczki są prześliczne, Marysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki i cudne hafciki z zajączkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marudzisz Marysiu, oj marudzisz!!! Karteczki sa sliczne. Zwłaszcza z krzyzykami ! No a gwiazdka tez swietnie skomponowana, dla mnie na 6:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eleganckie karteczki, lubię takie! Prostota zawsze bezpieczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki :) jakoś umknął mi ten post... Już dodałam Twoją karteczkę do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger