środa, 14 lutego 2018

Gąski, kurki, kaczki i indyki...

Wczoraj tańce, hulanki, swawola, dzisiaj Popielec, czyli początek odnowy i oczekiwania. Taka 40 dniowa stopchwilka, osobisty reset, remont duszy i naszego życia. Warto czasem dokonać retrospekcji, aby spojrzeć inaczej na siebie i otaczający nas świat, i nie trzeba być wierzącym, aby tego dokonać.Ot, takie zwykłe, ludzkie przemyślenia, które chyba każdego, od czasu do czasu nachodzą.Czas ten zbiega się z wiosennym przesileniem, gdy z tęsknotą wypatrujemy "nowego".Budzimy się do życia i działamy, aby pięknie to "nowe" przywitać
.Na blogach zakwitają wiosenne kwiaty, pojawiają się zajączki, kurki i jajeczka, znak, że "nowe" nadchodzi.
Chcąc dotrzymać Wam kroku i uniknąć zaskoczenia zaczęłam i ja. Porządkuję moje życie i nasz dom. Robótkuję, aby było piękniej, mając nadzieję, na nowe radostki i wiele ulotnych wrażeń.
A oto moje gąski, kurki, kaczuszki, indyki i jajeczka, które przysiadły na krzyżykowym patchworku.













  

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i życząc miłego tygodnia biegnę zmieniać siebie i otaczający mnie świat.

Pozdrawiam

Marysia

52 komentarze:

  1. Śliczny obrazek i bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszyte, ale i wzory cudnie opracowane, a ty nie zawsze sie udaje:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek trzeba solidnie liczyć, aby wszystkie elementy idealnie się wpasowały, ale się udało.Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Lubie patchwork i lubię haft monochromatyczny . Jak dla mnie super obrazek . Nadal podziwiam perfekcję w wyszywaniu i oprawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jeśli chodzi o perfekcję, to taka jestem z natury, nie lubię "byle jakości"/

      Usuń
  4. Uwielbiam monochromatyczne hafty.
    Pięknie, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sampler kurzęcy:)
    świetne ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a sampler też mi się podoba i już rozmyślam, co z nim zrobię.

      Usuń
  6. Ładnie rozpoczęłaś przygotowania do sezonu wiosennego. Uroczy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, rozpoczęłam, ale przede mną jeszcze sporo pracy.Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Przepiękny haft.
    My pierwszy raz spróbujemy ze specjalną zdrapką WIELKOPOSTNĄ.
    Zobaczymy jak n się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, pokażcie jak wyszło. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękny haft, super wygląda w tej białej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko taka mi pasowała.Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Genialny haft. Odbijające się światło na obrazku jest przepiękne, cudne zdjęcie. <3 Bardzo pozytywny post. Kurcze...czuję się naładowana pozytywna energią. Dziękuję kochana. :***

    Miłego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie też mi się bardzo podoba. Lubię, gdy na fotce dodatkowe coś się dzieje, takie efekty, jakimi darzy nas natura. Cieszę się, że tak "energetycznie" odebrałaś mój wpis. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczny obrazek. Wspaniale wygląda ta beżowa kanwa i biały haft. Idealnie i perfekcyjnie oprawiony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wiele miłych słów.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Piękny haft i bardzo prawdziwy, życiowy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak go odbierasz. Miło wiedzieć, że są ludzie, którzy myślą podobnie. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej na wymianę poglądów.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Haft wyszedł świetnie! Będzie piękną ozdobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, co z nim zrobię, ale mam nadzieję, ze będzie cieszył oczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Z Twoimi gąskami już się witałam i było bardzo przyjemnie:-) A co do zmian, to chyba za wiele zmieniać nie musisz, lepsze jest wrogiem dobrego;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu! Bardzo Lubię te Twoje Posty, A hafcik jest prześliczny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak często bywasz u mnie i czytasz moje przemyślenia.Cieszę się, ze myślisz podobnie.Dziękuję.

      Usuń
  15. Sliczne drób Marysiu :) owocnego czasu wielkiego postu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie.Post, to doskonały czas na duchowy detoks i zamierzam z tego skorzystać.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Pięknie i mądrze piszesz Marysiu i cudnie krzyżykujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, czasem udaje mi się przelać moje myśli na papier. Cieszy fakt, że są ludzie, którzy chcą to czytać i wyrażać swoje zdanie.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Wspaniały, wiosenny samplerek :)
    Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów.
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię, gdy monotonię przerywa wyróżniający się akcent.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Śliczny obrazek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek wyjątkowy. Niby nic, a przyciąga uwagę.Swietny wybór.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Długo trzymałam ten wzór w swoich zasobach ażw końcu nadeszło jego "pięć minut" i oto jest. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  20. Piękny haft -podoba mi się i wzór i kolorystyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widać, ze mamy podobne upodobania. Pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  21. Wyjątkowo prosty, a jak piękny........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo piękno tkwi w prostocie, nadmiar ozdobników zakłóca przekaz.Dziękuję za odwiedziny, pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  22. Bardzo ładny wzorek i ślicznie zaprezentowany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Drobiowy samplerek wygląda bardzo ładnie. Te czerwone plamy u indyka wspaniale ożywiają haft :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamysł, przerwanie monotonii. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ładny to mało powiedziane. Zachwyciła i urzekła mnie Twoja praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że jest trochę w Twoim stylu, czyli zgodnie z powiedzeniem
      " w prostocie siła". Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  26. na zwykłym płótnie?
    dla mnie "zwykłe" krzyżyki to już czarna magia a tu jeszcze takie utrudnienie!
    Podziwiam umiejętności.

    Obrazek super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie podobają się moje krzyżyki, mnie Twoje karteczki i też podziwiam Twoje umiejętności, czyli równowaga zachowana.Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. bardzo mi się ten Twój drób podoba na tym obrazku :D:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger