środa, 15 kwietnia 2020

...

...
trzy kropki
post bez tytułu
głowa pełna pogmatwanych myśli,
ale czas się ogarnąć
 i
wrócić.
Najpierw jednak przepraszam 
za
brak życzeń Wielkanocnych
za długie milczenie
za kolejną Stopchwilkę.
Mam nadzieję
na
bardziej sprzyjający czas,
 powrót do normalności
i
radość.
Nie obiecuję, że
będę często u Was bywać,
komentować,
pisać,
ale się postaram.
Dzisiaj ze skromniutką karteczką przychodzę,
gdzie wśród lekko czerwienią podbarwionych tulipanów
czerwone serca przysiadły,
a wszystko po to, 
aby wyzwaniu Ani sprostać.








a na dowód,
że życie,
mimo wszystko,
 nadal się toczy
kilka fotek ze świata za kamiennym murkiem.









Pozdrawiam serdecznie

Marysia

22 komentarze:

  1. piękna kartka na wyzwanie u Ani, i kwiaty piękne, wierzba kotkami obsypana ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :). I kwiatki w ogródku też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna karteczka! Marysiu dzieki ze dałaś wiesci ze zyjesz. Zaglądałam tu co rusz i sie martwiłam... Uśmiech przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka i te tulipany w tle, dwa serca i piękne przesłanie. :) Zdjęcia kwiatów zawsze mnie cieszą. Mam nadzieję, że będziesz z nami, choć wiem, że będziesz w miarę możliwości. Cieszę się, że napisałaś i pokazałaś swoją kartkę. Pozdrawiam cieplutko, życzę, co najlepsze. :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Proszę dawaj znać, że jesteś zdrowa, bardzo proszę. Przytulam. <3

      Usuń
  5. Marysiu pięknie dziękuję za cudowna kartkę. Baza w tulipanki jest cudna i pięknie na niej wyglądają te czerwone serduszka.
    A wiosna u Ciebie cudowna , jak by wszystko było normalnie. I oby już niedługo tak właśnie było :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wymowna kartka i dobrze że serca są dwa, bo jednemu smutno, a drugie zawsze stanowi wsparcie :-) Wszystkiego dobrego Marysiu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczna karteczka, a drzewko baziowe zaszalało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka i piękne ogrodowe kadry.:) Pozdrawiam Marysiu i życzę dobrego nastroju mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka Marysiu. Ja blog wysłałam na epidemiczne wakacje. Nie chce mi się i na dodatek na święta musiałam zostać za granicą i czekam , ech życie potrafi zaskoczyć. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka:) Dobrze, że się pojawiłaś. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka, piękne wiosenne widoki, kwiaty dają nam prawdziwą radość i uśmiech na twarzach :) Kwitną wbrew wszystkim troskom.
    Pozdrawiam ciepło i życzę wielu powodów do radości, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzydła są Maryś w życiu bardzo potrzebne, zawsze, ale czasem bardziej. Pozwalają popatrzeć na świat z innej perspektywy i zobaczyć to co co codzienność przesłania, piękną wiosnę na przykład. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka- prosta i minimalistyczna, a tak dużo mówi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryś, fiołki zbierz i ususz będzie pyszna i pachnąca herbatka! :)
    Jeszcze będzie pięknie!

    A ty spokojnie posiedź , odpocznij, przemyśl,
    po czym
    popraw koronę i wędruj dalej!
    A my będziemy wędrować razem z Tobą! <3

    Jeszcze będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, dość wymowna kartka Marysiu. Rozwiń więc skrzydła i wzleć, wzleć wysoko ponad to, co przygnębia. Zobacz z góry jak jest pięknie i wróć z optymizmu choć odrobina. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza, wiosenna karteczka. Piękna wiosna zagościła u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pokasowało zdjęcia. Bardzo mi się podoba ta karteczka taka bardzo delikatna a tyle się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skromnie i zarazem pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatna ale śliczna karteczka :)
    Niestety połowy fotek nie widać :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger