sobota, 9 grudnia 2017

Mówisz masz

Wczoraj, gdy robiłam te zdjęcia, nuciłam w myślach " I'm dreaming of a white Christmas", tylko w myślach, bo fałszuję tak okropnie, że nie tylko zima, ale i Święta mogłyby się wystraszyć i nie przyjść wcale.
Dzisiaj obudziło mnie słoneczko i lekki przymrozek. W całkiem niezłym humorze zabrałam się więc za pieczenie kolejnej porcji ciasteczek z bakaliami, bo poprzednie zdematerializowały się totalnie. Szło mi całkiem dobrze, w tle Bocelli śpiewał świąteczne piosenki ( on nie fałszował!), mąż przygotowywał dekoracje na zewnątrz, Szymek zabrał się za sprzątanie, jednym słowem zapachniało Świętami. I jeszcze, jak na zamówienie, zaczął padać śnieg. Ten biały puch, który był przedmiotem moich wczorajszych marzeń i tematem obrazów, które właśnie białą nitką namalowałam.














 I tą bielą, z odrobiną czerwieni, kończę moje dzisiejsze spotkanie z Wami życząc miłego weekendu pełnego świątecznych przygotowań i radości z dobrego czasu, który jest waszym udziałem.

Marysia


65 komentarzy:

  1. ŚLiczne obrazki , ta odrobina czerwieni jest idealna nic więcej nie potrzeba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kropeczka nad "i", jak kolorowy motyl w obrazkach z damami. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa.

      Usuń
  2. Śliczne ta haftowane obrazki. Szczególnie podoba mi się ta wersja z dziećmi:) Wypisz, wymaluj moje Maluchy lepią bałwana:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tp mam Mamelki u siebie. Dziękuję Małgosiu za to, że jesteś i, że zawsze pozostawiasz miłe słowo.

      Usuń
  3. Wianek z haftowaną ramką jest przepiękny. U nas też dziś trochę pośnieżyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę miłych chwil w zaśnieżonym świecie.

      Usuń
  4. Przepiękne obrazki, Marysiu!
    Rewelacyjnie prezentują się na lnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, len, to cudny materiał chociaż haftowanie na nim do łatwych nie należy.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

      Usuń
  5. Cudne zimowe hafciki! Przepięknie je zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj śnieg za oknem i śnieg na Twoich obrazkach Marysiu!
    Brakuje tylko jeszcze bałwanka na Twoim podwórku!
    Piękne cudeńka...
    :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czesiu, dawno Cię nie było, już myślałam, że o mnie zapomniałaś. O bałwanku pomyślę.

      Usuń
  7. lniane cudeńka ech ach:)
    piękniusie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za odwiedziny i Twoje "ech, achy". Miło czytać pochwaly takiej profesjonalistki jak Ty.

      Usuń
  8. Wow, jak u Ciebie pięknie. Cudne hafty. Podziwiam nieustannie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiaj więc i nie przestawaj, a gdy coś skuszę, to pisz i radź. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  9. Marysiu te hafty są przepiękne, podziwiam za wyszywanie na lnie . Ja tej sztuki nie opanowałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj. Jest trochę trudniej, ale efekt, jak sama widzisz. Dziękuję za odwiedziny, miło Cię gościć.

      Usuń
  10. Marysiu! Twoje obrazki są przepiękne,Takie delikatne, Ta biel na tym szarym lnie ślicznie się prezentują - Pozdrawiam Cię Serdecznie i również życzę Ci Radości ze świątecznych przygotowań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dzisiaj będę się radować inaczej. Jedziemy do Poznania na jarmark Bożonarodzeniowy, Mam nadzieję miło spędzić czas.

      Usuń
  11. Takie delikatne są te hafciki. Dzieciaczki z bałwankiem naj...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, a dzieciaki, to zawsze wdzięczne modele. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu ta odrobina czerwieni ma moc- cudnie to razem wygląda:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, taki akcent kolorystyczny zmienia wiele,subtelnie przerywa monotonię a tym samym ożywia i intryguje.

      Usuń
  14. Obrazki z haftami są prześliczne.Delikatne pełne uroku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały haft i śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i bardzo klimatyczne obrazki wyhaftowałaś. A białe ramki stanowią odpowiednie wykończenie.
    A wracjąc do ciastek i pierników. U mnie chyba mąka nie taka, miód i jajka, bo jakoś się ulatniają.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba by z reklamacją się udać, ale ja mam to samo. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które niezwykle miło się czyta i, które zachęcają do dalszego działania.

      Usuń
  17. Marysiu sliczne prace!!! I coz klimat w Waszym domu zapewne cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Staramy się wszyscy tworzyć ten klimat również na co dzień, ale czasem...sama zresztą wiesz.Wczoraj, dla podsycenia świątecznego nastroju, wybraliśmy się jarmark Betlejem Poznań. Było wspaniale. Wstawię fotki w następnym poście.

      Usuń
  18. Hello dear Maria!
    Your Christmas cross stitching are gorgeous!
    Love the linen and the pattern that you made!
    You are so talented!!
    I’m glad you have a sunny day as we have too here in Athens!
    Have a happy new week!Hugs!
    Dimi... 🎄🎅🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Dimi. I think that my work is really nice, I like this kind of stitching but it's a bit more difficult then stitching on canvas.Best wishes.

      Usuń
  19. Piękne śnieżno-krzyżykowe obrazki!
    Podziwiam, bo jak tu wyhaftować takie maleństwo(krzyżyczek) i trafić w te malusie dziurki?... nie wyobrażam sobie. Ja mam trudności z nawleczeniem igły:P
    Pozdrawiam Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie było łatwo, ale czasem podejmuję takie wyzwania, bo jak widać warto.Dziękuję za Twój szczery zachwyt. Miło się czyta słowa, które pochylają się również nad trudem włożonym w pracę.Dziękuję i życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  20. Piękne zimowo-świąteczne akcenty :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, tym bardziej, że wczoraj nasypało śniegu a dzisiaj pada deszcz, więc zimowe akcenty jak znalazł.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Cudne hafciki. Ja wczoraj buszowałam po Krakowie a dziś ledwie zipię katarowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja wczoraj buszowałam po Poznaniu, na jarmarku Betlejem Poznań, raczyłam się grzanym winem, więc mam nadzieję, że kataru nie będzie, chociaż było dość zimno. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękna zima, i ta za oknem wczoraj, i ta krzyżykowa w obrazkach. Chyba wpadnę do Ciebie pożyczyć trochę nastroju świątecznego;-) Bardzo lubię takie nieoczywiste połączenia delikatności haftu z surowością lnu. A co do ciasteczek, to nie zapomnij, ze u mnie słój czeka:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, nieoczywistość i oryginalność zachwyca. Dziękuję za uznanie, ale mimo Twoich pochlebstw ciasteczek już więcej piec nie będę, jeśli masz ochotę, to wpadaj na kawkę i przy okazji zabierzesz trochę świątecznego nastroju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Robią wrażenie, piekne pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne hafty świateczno-zimowe :)

    pozdrowień moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki, próbuję upiększyć świat wokół nas.

      Usuń
  26. Cudowne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne obrazki :) W dodatku pięknie potrafisz oddać słowami atmosferę świątecznych przygotowań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję "w imieniu" obrazków, a piszę, to co czuję, w sposób, w jaki potrafię. Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Boskie hafty. Ten z dziećmi jest przeuroczy. :) Ja tam chcę usłyszeć, jak śpiewasz. ;) Miłego dnia, trochę późno, ale dzień jeszcze trwa. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, naprawdę fałszuję, ale staram się śpiewać sercem. Dziękuję za wiarę we mnie.

      Usuń
  29. CUDOWNE!!! Ten z bałwankiem i dzieciakami to jakbyś "xxx" wymalowała moją Zosię i Antosia :) i te czerwone licka :)
    Wianek też piękny :) PODZIWIAM za cierpliwość przy takiej pracy :)
    A przy okazji...zapraszam do Klubu Twórczych Mam (http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/12/podsumowanie-jesiennego-wyzwania-dla.html)- czeka tam na Ciebie niespodzianka :) sądzę, że miła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za wszystko, za pochwałę mojej pracy i za dobre wieści, cieszę się ogromnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. I LOVE your beautiful cross stitched creations, Marychna! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne świąteczne hafty !!!! Połączenie szarego lnu z bielą i czerwienią dało cudny świąteczny klimat. Miłych świątecznych przygotowań życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo. Też mi się ten design podoba, cieszę się, że znalazłam kolejną jego zwolenniczkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne obrazki powstały, a na tym materiale wyglądają idealnie - tak delikatnie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna robótka. Jest moc.
    Pozdrawiam przedświąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj cudne te obrazeczki poczyniłaś. Wyglądają pięknie,delikatnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Są prześliczne :))) Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    Animation

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger