środa, 27 września 2017

Kolejne wyzwanie

Gdy zakładałam bloga ani przez chwilę nie myślałam, że tak bardzo wciągnę się w karteczkowanie. Moje plany były zupełnie inne. A tu proszę kartka goni kartkę i końca nie widać.Pamiętam moje pierwsze "wejście" z haftem richelieu, potem nastała era krzyżyków i tak oto sobie crossuję,  z wielką przyjemnością zresztą. Dzisiaj odpowiadam na sierpniowe i wrześniowe wyzwania Ulki, czyli Bożonarodzeniowa szopka i Trzej Królowie.
















Pozdrawiam serdecznie

Marysia

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, starałam się i dlatego tym bardziej miło, że doceniasz.

      Usuń
  2. Bardzo mi się takie haftowane karteczki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idą Święta więc okazja, aby życzenia na takiej karteczce otrzymać.

      Usuń
  3. Piękne karteczki :) jestem zachwycona :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Uczestnictwo w Twojej zabawie, to sama przyjemność.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Cieszę się, że jesteś częstym gościem u mnie.

      Usuń
  5. Życie potrafi zaskoczyć.:) Przepiękne karteczki. Oryginalne i urocze.<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jeśli zaskoczenie jest jednocześnie inspiracją. Dzięki za miłe słowa i odwiedziny.

      Usuń
  6. Marysiu obie są śliczne, ale ta pierwsza mnie zachwyciła:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko za uznanie.Cieszę się, że znalazłaś u mnie coś, co przypadło Ci się spodobało.

      Usuń
  7. No proszę, jakie fajne prace. Podziwiam, bo ja w ogóle w tym stylu nie umiem robić. Twoje prace sa oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Robię to, co potrafię a styl rodzi sam. Tak lubię i cieszę się, że Tobie również się podoba. Rób, co potrafisz a na pewno szybko wypracujesz swój własny styl, który zachwyci innych.

      Usuń
  8. Marysiu przepiękne krzyzykowe karteczki! Bardzo mi sie podobaja bo mam do krzyzykow słabość a u mnie ostatnio takich karteczek jak na lekarstwo ... Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wart odkurzyć stare zamiłowania, ale sądząc po Twoich wpisach, pracy masz aż nadto i wydaje mi się, że świetnie ustawiłaś priorytety.

      Usuń
  9. Piękne haftowane karteczki. Wspaniale oddany nastrój tego pięknego dnia poprzez dobór kolorów i wzorów .Muszę i ja zrobić jakąś kartkę z wykorzystaniem hafciku, zrobiłam tylko 1 wielkanocną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idą Święta więc okazja do karteczkowania wspaniała, a więc próbuj i pochwal się efektami.

      Usuń
  10. Wow, siedzę i patrzę i podziwiam i w sumie nie wiem co napisać. Cudo. Piękne krzyżyki w bardzo eleganckiej kolorystyce. Rewelacja. Pozdrawiam i nie przestaję podziwiać, a Ty kontynuuj :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje komentarze a dzisiejszy bije rekordy.Siedź więc sobie i podziwiaj a ja będę działać.

      Usuń
  11. Twoje karteczki to gotowe obrazki na ścianę. Piękny haft !!! Działaj dalej w tym temacie , bo efekty są rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie motywujesz i zachęcasz. Dziękuję i obiecuję, że będę działać dalej.

      Usuń
  12. Dziękuję Dorotko za miłe słowa i Twoją stałą obecność na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje hafty są przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś Mistrzynią od haftowanych CaSików:-) Ja też nie planowałam kartkowania, podobnie jak szydełkowania, frywolitki, makramy i jeszcze kilku innych dziwnych pomysłów, które mi się przydarzyły po drodze z blogowaniem:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNE!
    A tematyka przypomniała mi, że idą już święta! Za niecałe dwa miesiące będziemy piekły pierniki, więc muszę jeszcze kupić miód, bo teraz na niego pora.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger