środa, 4 grudnia 2019

Dwie karteczki, kocia zawieszka i... różowy flaming

dziś na moim blogu gościć będą, bo czas ku temu najwyższy.
Święta coraz bliżej, a co za tym idzie, innym zajęciom swój czas poświęcić trzeba, 
ale o zobowiązaniach zapomnieć nie można i danego słowa dotrzymać należy.
To nie znaczy wcale, że tamborek i inne przydasie w szufladzie zalegać będą,
lecz terminy gonią, a czas jakoś spowolnić swego biegu nie chce.
Może to i dobrze, bo wszyscy na Dobrą Nowinę czekamy, która wkrótce,  wraz z pierwszą gwiazdką w nasze progi przybędzie.
A wszystko, od narodzin w Betlejemskiej szopce się wzięło, 
więc i owej, na mojej karteczce, zabraknąć nie mogło.









Tę w zieleni i brązie karteczkę utrzymaną do Ani posyłam, nadzieję mając, że skromne, białe perełki w ozdobnej rameczce zauważy i tym samym do grona gości ją przyjmie.

Kartki - grudzień

Nie jest tajemnicą, że xxx u mnie prym wiodą, ale czasem innych dróg szukam i poza strefę krzyżykowego komfortu wychodzę. 
Tym razem na haft Richelieu wypadło, i za tego przyczyną, w biel i czerń odziana karteczka powstała, która odpowiedzią na ogłoszone przez Elelię candy będzie.







Mikołajkowe candy

I jeszcze skromna kocia zawieszka, która dodatkiem do prezentu dla miłośniczki tych futrzaków będzie i mam nadzieję, że radość Jej sprawi.





I jeszcze na prośbę Kasi zbiorczy kolaż wszystkich moich tegorocznych prac.


Choinka 2019

Zawieszka oczywiście do Kasi poleci, aby Choinkę 2019 przystroić.
Na koniec,
 nie wiadomo skąd, ni z gruszki ni z pietruszki, różowy flaming w przedświąteczną atmosferę wpasować się próbuje i na Sal u Ani zdążyć.


Różowy flaming

I to by na tyle było, jeśli o dotrzymanie terminów chodzi. 
Teraz za resztę przygotowań zabrać się trzeba, wśród których, oprócz prac kuchenno-porządkowych, dla robótek również miejsce się znajdzie, 
więc na pewno, 
w świątecznym klimacie, 
jeszcze z Wami się  spotkam.

Pozdrawiam

Marysia

55 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i cudna zawieszka:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haft Richelieu to dla mnie wyższa szkoła jazdy, tym bardziej podziwiam. Kartka wyszła cudna :). Składaczek jest ekstra. Zawieszka kociarza na pewno ucieszy :). Flamingi ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft Richelieu wymaga precyzji, ale przynajmniej krzyżyków liczyć nie trzeba. Rzadko go robię i dlatego brak mi wprawy, mam jednak kilka pomysłów na dalsze prace. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ależ to wszystko przepiękne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásne výšivky, pekná Choinka i pohľadnica.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot. Nice to see you on my blog again. All the best.

      Usuń
  5. Przepiękne kartki. Flaming super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam.Flaming czeka na zagospodarowanie.

      Usuń
  6. Wszystko przepiękne!!!! Pierwsza kartka jest tak bardzo świąteczna, taka piękna zieleń, cała kartka kipi magią świąt. W drugiej zachwyca mnie choinka, jej otoczenie, genialny pomysł, brawo. <3 Pozdrawiam serdecznie mega zdolna kobieto, uciski. :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się czyta i serce roście, aż się chce dalej tworzyć. Dziękuję i serdeczne uściski posyłam.

      Usuń
  7. Czy mówiłam Ci już, że uwielbiam Twoje kartki!!! A więc - UWIELBIAM TWOJE KARTKI! Masz swój styl i klasę :) piękne są :) Zawieszka piękna :) i jeszcze flaming :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zasypałaś mnie potokiem pochlebstw. Miło mi.Dziękuję i serdeczności posyłam.

      Usuń
  8. Piękne są Twoje prace Marysiu . Haft richelieu kosztował wiele pracy , jest śliczny. Mam nadzieję , że ktoś kto dostanie tą karteczkę wyeksponuje haft na widocznym miejscu , można go oprawić jako miniaturkę np. Szkoda takiej karteczki chowac do szuflady. Zawieszka kocia i pozostałe prace są super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Też, gdy się otrzymanym karteczkom przyglądam, to mam ochotę małą galeryjkę z nich stworzyć. Tyle włożonej pracy, szkoda, aby zalegały w szufladzie.Uściski serdeczne.

      Usuń
  9. wspaniałe karteczki z choineczką w tle cudnej urody:)
    to teraz czas pozamiatać i wziąć się za coś w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pierniczki upieczone i nawet polukrowane, jeszcze na chwilę z maszyną do szycia muszę wejść w komitywę a potem tylko przyjaźń z mopem i garnkami mi zostanie, aż do pierwszej gwiazdki.Uściski.

      Usuń
  10. Śliczne prace,a ta kartka z haftem jest rewelacyjna :) flamingi równie pięknie się prezentują :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marys pieknie pieknie. Haft Richelie mnie zachwycił! No bo krzyżyki stawiasz równe i poeknie komponujesz. To wiemy nie od dziś :) usviski !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Richelieu oczarował mnie już dawno, zachwycił soją elegancją, szkoda, że tak rzadko go wykorzystuję. Muszę to zmienić. Dziękuję za serdeczne słowa. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu, Twoje karteczki jak zwykle są zjawiskowo piękne. Każda bez wyjątku. podziwiam, podglądam i cieszę się, że mogę sobie bezkarnie tu zaglądać. Pozdrawiam cieplutko i życzę pieknego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać i na dodatek wiele serdecznych słów zostawiasz..Podglądaj więc do woli.Zapraszam. Buziaki.

      Usuń
  14. Marysiu widzę że dziś, podobnie jak u mnie wiele razy, post zbiorczy . Ale ile w nim cudownych prac i inspiracji. Kartka z drewniana rameczka i hafcikiem cudna i cieszę się, że zasili grudniową galerię. Chinka haftem richelieu mnie zauroczyła, powstał cudny "witraż". Zawieszka z kotkiem rewelacja . No i gratuluje ukończenia flamingów !!! prezentują się pięknie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Terminy gonią więc post zbiorczy był najlepszym rozwiązaniem, chociaż czasem w gąszczu wielu prac pogubić się można.Miło, ze we wszystkim dostrzegłaś coś ładnego i zechciałaś o tym napisać. Flaming czeka na oprawę. Nie wiem , czy to będzie banerek. Pomyślę o tym po Świętach. Buziaki.

      Usuń
  15. Usłyszałam coś o kocie ...to przyleciałam! ;)
    Idę i idę...przez krzyżyki i choinki się przedzieram a kota jak nie ma...tak nie ma!
    I nagle... jak nie wyskoczy z monitora!
    No nader zacny, przyznam :)
    Jak i reszta misternych i czasochłonnych dokonań.
    Haft chytrego biskupa mnie powalił.
    Ależ ty masz benedyktyńską cierpliwość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą benedyktyńską cierpliwością różnie bywa, ale chytrość biskupa zaowocowała tym , że krzyżyków liczyć nie trzeba, więc od czasu do czasu mogę słówko rzec i na telewizor spojrzeć.Cieszę się, że bezpiecznie do kociej zawieszki dotarłaś i usatysfakcjonowana spotkaniem z kocurkiem jesteś. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Że też na to nie wpadłam! Przy chytrym biskupie liczyc nie trzeba!
      Może by tak zdradzić krzyżyki z biskupem... 🤔
      Przynajmniej można by jednym okiem wiadomości obejrzec 😉

      Usuń
  16. Wspaniałe wszystko Marysiu u Ciebie jak zawsze :) Karteczki extra,zwłaszcza ta druga mnie ujęła najbardziej ,no a kociak 🐈 na zawieszce cudny !!! Flamingi nareszcie ukończone prezentują się bosko !!! W oprawie będą jeszcze lepiej :) Posyłam serdeczne pozdrowienia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję za tyle miłych słów. Haft na drugiej karteczce bardzo lubię i nie wiem dlaczego tak rzadko go wykorzystuję,, może dlatego, ze praca nad nim jest dość monotonna, ale za to efekt końcowy tę monotonię wynagradza.Nad oprawą flamingów rozmyślam. Pokażę, gdy mi pomysł do głowy wpadnie.Uściski serdeczne.

      Usuń
  17. Przęsełka piękne tło choineczce zgotowały w hafcie richelieu :-) Kiedyś też tak sobie poczynałam... może pora byłaby wrócić. Twoja choineczka wyszła cudnie i... kto wie... kto wie... :-)
    Pozostałe prace też piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ten rodzaj haftu zarzuciłam, ale chyba będę do niego częściej wracać. Teraz pracuję nad śnieżynkami. Wkrótce pokażę efekty, a potem może jeszcze coś zrobię. Spróbuj więc i Ty. Chętnie popatrzę.

      Usuń
  18. Pięknie, pięknie, ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale za to potrafisz doskonale piec i gotować, a ze mną to różnie bywa.Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle śliczności pokazałaś, ze nie wiem na czym sie skupić:) Ale ta druga kartka powaliła mnie na kolana- CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się Reniu, myślę, że druga kartka znacznie odbiega od tego, co zwykle pokazuję.Tym razem postawiłam na oryginalność i, jak widać, udało się. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są Twoje kartki Marysiu, witraż richelieu mnie zachwycił. Z początku myślałam że to scrapek i ta elegancka czerń, niedoceniania na kartkach świątecznych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń, jak piszesz, to elegancki kolor i ja jakoś często go wykorzystuję. Dla haftu Richelieu wydawał mi się odpowiedni. Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ale pięknie u Ciebie. W sumie to nie wiem, gdzie oczy podziać, bo i krzyżykowa kartka piękna i ta z haftem Richelieu zachwyca oryginalnością i oczywiście wykonaniem - cudna jest. Zawieszka z kotem uśmiech na moje usta przywołała, a flamingi oko ucieszyły, bo i wzór piękny i cudnie się prezentował będzie :-)
    Podziwiam więc i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Justynko, cieszę się, że miło Ci się oglądało i było na czym oko zawiesić. "Eksponatów" sporo więc wybór może sprawiać trudności, ale, jak widać, dałaś sobie z tym nadmiarem radę i dla każdej rzeczy miłe słowo znalazłaś.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kartka z dzieciątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałam w ten sposób podkreślić genezę Świąt, aby spośród imprez zimowych je wyróżnić.

      Usuń
  26. Karteczki z haftami są zawsze ładne. Ta z choinką jest wyjątkowa . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Hafty nadają kartkom oryginalności.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  27. Wszystkie prace piękne, ale te dwie karteczki to prawdziwe mistrzostwo! Nie tylko pod względem wykonania ale i pomysłu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, czasem długo natchnienia szukam, ale jak widzę warto. Uściski.

      Usuń
  28. Patrzę i płaczę ale wszystko co trzeba dostrzegam;-) Kota mam i flamingi też mam, chociaż mój zwierzyniec cały na oprawę czeka. Nie mam za to takich pięknych kartek, ta w kardynalskiej osłonie po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś kiedyś tego kardynalskiego haftu spróbować, z Twoim zacięciem i dokładnością na pewno piękne rzeczy by powstały.Flaming też na oprawę czeka, ale na razie spokojnie w kolejce stać musi.

      Usuń
  29. W zachwyt wpadam i wyjść nie mogę. Wszystko oczy moje cieszy. Flaming dostojny, karteczki na bogato bo przecież hafty wszelkiego rodzaju, zawieszka urokliwa, słowem genialnie. Pozdrawiam Marysiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znów potokiem słów mnie zalewasz, tak jak Ty tylko potrafisz. Cieszę się, ze w zachwycie trwasz i podziwiasz.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna ta karteczka z haftem krzyżykowy, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie prace są śliczne i dopracowane. Haft z flamingiem podziwiam. Serduszko z kotem pozwolę sobie zgapić :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nasza Marysia jak zawsze wszechstronną! Tyle dobroci wyszykowałaś, że nie wiem na czym mam skupić oko😊 Marysiu bardzo dziękuję za piękny kolaż, tą śliczną kotkową zawieszką wspaniałe zamknełaś choinkową zabawę. Uściski i serdeczności😊🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak widzę takie hafty, to widze od razu te poświęcone godziny (bo to godziny prawda?) :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger