piątek, 22 lutego 2019

Zdarzenia wcale nieoczywiste


Na przedwiośniu  życie jakby od nowa się zaczyna, aby swój kolejny roczny krąg zatoczyć.
Słońce coraz wyżej , krokusy, śnieżyczki i hiacynty ku jego coraz cieplejszym promykom nieśmiało główki wystawiają, trawka z lekka zielenić się zaczyna, kotki na wierzbie o Wielkanocy przypominają,
a tu...
dwie wystrojone choinki w kadr się wepchnęły i na dobre słowo czekają.
Trochę jakby nie z tej ziemi były, bo do Bożego Narodzenia jeszcze wiosnę, lato i jesień przemierzyć trzeba, ale one jak te panny roztropne, spokojnie na oblubieńca czekają, aby we właściwym czasie dobrą nowinę ludziom obwieścić.
Tym czasem do Uli polecą, aby wśród sobie podobnych trochę czasu spędzić i zasadom przez gospodynię ustalonym sprostać.










Lecz nie tylko choinki oblubieńca wyglądają, bo jakiś czas temu, między pisanki, zajączki i wiosny zwiastuny, dwa aniołki, w zimowe szaty odziane na tamborek wskoczyły, i teraz w roli zawieszek do Xgalaktyki się wybierają.














Choinka 2019

Przyznam, że to trochę nieoczywiste do zimowych klimatów na przedwiośniu wracać, podczas gdy wszystko dookoła do życia się budzi, ale jak stare przysłowia głoszą, "W marcu jak w garncu" a
i "Kwiecień plecień...", więc wszystko zdarzyć się może.
Ciekawe jak maj, czerwiec, lipiec i kolejne miesiące wytłumaczę ?
Ale dziś tym przejmować się nie będę, przyjdzie czas będzie rada.
Ale to nie koniec wyzwań,
jeszcze pewien mały aniołek chciałby Wam swoje istnienie obwieścić, aby  potem, jako kolejna Celinka, do chorych dzieci w odwiedziny się wybrać i trochę radości im sprawić.
Mam nadzieję, że dobrze jako przytulanka się sprawdzi i smuteczki , choć na chwilkę odgoni.





Celinki
Ot, i to już koniec moich dzisiejszych dywagacji na temat zdarzeń wcale nieoczywistych.

Miłego tygodnia, pełnego zdarzeń  całkowicie oczywistych Wam życzę

Marysia





56 komentarzy:

  1. Podziwiam hafty- wszystkie piękne i pięknie oprawione, ale ta pierwsza choinka dzisiaj mnie i zaskoczyła i zachwyciła,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miłe słowa. nad choinkami dość długo myślałam a potem zadziałał impuls i są.Pomysł na pierwszą na użytym papierze znalazłam. Uściski.

      Usuń
  2. Za oknem pada drobny śnieg, a ja podziwiam Twoje cudowne hafty i choineczki i zrobiło się nastrojowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jeszcze trochę świątecznej atmosfery udało mi zatrzymać. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wszystko świetnie wpasował się......u mnie mroźno i słonecznie, jak w karnawale urocze wykonanie, super, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, u nas tez lekki mrozik trzyma, ale wiosnę już coraz bardziej widać.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Marysiu cudowne Twoje hafciki na zawieszkach jak i Aniołek na podusie. A choinkowe kartki mnie bardzo zaskoczyły i jeszcze bardziej zachwyciły . Pomysły na choinkę miałaś genialne !!
    Pozdrawia i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Czasem fajnie być zaskoczonym i cieszę się, że moim choinkom udało się to zrobić, tym bardziej, że pomysł jest całkowicie mój.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wytworki jak najbardziej stosowne do mojej dzisiejszej aury - śnieżek pada delikatnie, jak w grudniu :) Choineczki śliczne ale aniołki zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jak widać zima jeszcze nie odpuszcza więc udało mię w aurę wpasować. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wszystkie Twoje dzieła zachwycają, nie ważne co za oknem. Twoje hafty zawsze są na miejscu.☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to czytać. Lubię haftować i poświęcam temu zajęciu prawie każdą wolną chwilkę, tym bardziej więc się cieszę, że wielu się podobają.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne karteczki i piękne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i tak samo pięknie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Karteczki choinkowe bardzo ładne. Ciekawie zmodyfikowałaś formę.
    Haftowane zawieszki z aniołkami świetne. W połączeniu ze śniegiem, który spadł nocą u mnie zrobiło się bardzo świątecznie. Aniołek w niebieskiej sukience uroczy. Pozdrawiam i życzę twórczego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak wyczerpujący komentarz.Forma kartek to taki matematyczny myk, cieszę się, ze się podoba.

      Usuń
  9. Te choinkowe karteczki zawładnęły moim sercem. To niesamowite jak zmiana formy wpływa na odbiór.
    Serducha to w ogóle uwielbiam więc też się nimi zachwycam.
    A celinka po prostu rozczulająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu.Masz rację, forma znacznie na nasz odbiór oddziałuje, a odmienność budzi zainteresowanie i często podziw.Lubię przełamywać schematy, choć nie zawsze wywołuje to pożądany skutek. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Kartki choinki są świetne. Bardzo mi się podoba ta trójkątna. Serca są rewelacyjne, a aniołki urocze.
    U mnie dzisiaj biało Marysiu i ten post jak najbardziej pasuje do zaśnieżonego krajobrazu zza okna.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, ze moje prace w Klimat się wpasowały i jeszcze na dodatek oczy cieszą. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Śliczne prace Marysiu.:) Rewelacyjnie rozgryzłaś temat choinki, a szczególnie podoba mi się forma z trzech trójkątów. Hafciki też piękne, a moje serce skradł aniołek w czerwonym płaszczyku. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Cieszę się, że choinki wzbudziły tak wielkie zainteresowanie. Czasem udaje mi się zadziałać przez zaskoczenie. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Choineczki śliczne, dla mnie szczególnie ta zielona przypadła do gustu. Hafty- piękne! Jak ślicznie prezentują się na serduszkach. I czas nie ma tu nic do rzeczy. Zawsze jest pora. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, na nasze pasje zawsze jest pora i niech tak bedzie. Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wspaniałe prace...każda jedna.
    Bardzo pomysłowe i nietuzinkowe karteczki, na pewno obdarowani się ucieszą z takich cudeniek.
    Aniołeczek równie słodki i najważniejsze, że z odrobiną Twojego serca.
    Na koniec zostawiłam sobie aniołkowe zawieszki, które są mega piękne. Oczywiście zachwycam się również sesją zdjęciową...jak zwykle magiczna:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak wyczerpujący i pełen miłych słów komentarz. Cieszę się, ze moja praca znalazła Twoje uznanie.Z sesją zdjęciową różnie bywa, czasem trudno znaleźć właściwą oprawę, ale staram się i miło, że to zauważyłaś. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Marysiu, kartki-choinki są przepiękne, bardzo oryginalne, a serduszkami jestem zachwycona :-)
    Ten ostatni aniołeczek to piękny dar Twojego dobrego serduszka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Miło, że zajrzałaś i jeszcze tak pięknie chwalisz.Pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  15. Przepiękne cuda pokazujesz :-) Choinki są rewelacyjne, a ta pierwsza mnie ujęła swoim kształtem i prostotą i nie wiem, czy po prostu nie zmałpuję tego kształtu bo nic dla Uli nie mam i już nawet odpuścić miałam, więc kto wie … Hatfy są cudne, przepiękne i tak rewelacyjnie zagospodarowane, że napatrzeć się nie mogę. Piękności sama i jeszcze ten Anioł. Cuda, cuda, ogłaszają :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A małpuj ile chcesz i piękne dzieła twórz, potem pokaż a ja chwalić będę. Cieszę się, ze udało mi się Cię zainspirować, ja podpowiedź na zastosowanym papierze znalazłam. Za pochwałę haftów tez dziękuję, oczywiście. Pozdrowienia i serdeczne uściski.

      Usuń
  16. Aniołki są urocze już zazdroszczę temu do kogo trafią. Choineczki bardzo oryginalne będą pięknym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki Marysiu , serducha są wyjątkowe , bardzo mi się podobają.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, ja tez bardzo lubię zawieszki w kształcie serc. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Lovely projects, Marysia!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot, Mia. I'm happy you still visit me.Best greetings.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne cudeńka Marysiu, zwłaszcza ten aniołek... cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejne odwiedziny i miły komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Marysiu tak pięknie się sprawiłaś , że oczu nie mogę oderwać od tych śliczności !!! Choinka w szarościach jest śliczna , aniołeczek przesłodki, a skrzydlate hafciki na serduchach boskie.
    Pozdrowienia cieplutkie ślę :}}}

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za przemiłe słowa i za to, że bywasz u mnie. Miło Cię gościć. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne te aniołki i serduszka :) Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tu zdarzeń nieoczywistych nie dostrzegam, bo jest pięknie perfekcyjnie i pomysłowo, czyli jak zawsze u Ciebie. A wiosna nas pewnie jeszcze nieraz zimą poczęstuje więc i choineczka i anielskie skrzydełka przydać się mogą. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, miło, że takie jest Twoje zdanie, ale za zimową aurą wcale nie tęsknię, w zamian wolę choinki nawet w upalne lato haftować. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Bardzo mnie choineczki zauroczyły. Miałaś pomysł Marysiu pszedni a wykonanie perfekcyjne. Zawieszki serduszkowe cudowne z aniołkami. Fajny wzór. Sądzę, ze podusia z takim Aniołkiem ukoi i uspokoi każdego maluszka. Pozdrawiam Marysiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Choineczki tak jakoś same, prawie przez przypadek powstały, tym bardziej cieszy fakt, że takim powodzeniem się cieszą.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  26. Marysiu wyjątkowe prace stworzylas :) hafty u Ciebie zawsze cudnie dopracowane i poeknie wykończone :) serca mnie wciąż zachwycają !!! Ale choinki sa naprawdę niezwykle i niestandardowe! Rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Agatko. Bardzo przyjemnie takie komentarze się czyta i po ich lekturze z ochotą ogromną za tamborek chwytam. Uściski dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  28. ale wspaniałe i karteczki a serca wymiatają:)
    cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki, wiem, że lubisz serducha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie prace mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się bardzo i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie prace piękne!
    Bardzo ciekawie zrobiłaś choineczki a serducha oczarowały mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choineczki fajne :)
    Janioły cudne. Uwielbiam twoje krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po pierwsze lubię tu wpadać dla tych słów...dobranych i pisanych poetycko...
    I te cudowne prace...ZAWIESZKI prześliczne, a strojne panny naprawdę eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie u Ciebie :) wszystkie prace bez wyjątku są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger