czwartek, 30 lipca 2020

Przetrwały

Trzy bałwanki,
 mimo gorącego lata,
przetrwały,
i dzięki temu, na zabawie u Xgalaktyki wstawić się mogą.
Ozdobą mini  zawieszek są bez wątpienia, 
i w stosownym czasie, z gwiazdkowymi prezentami, w świat polecą.
Tymczasem, w pełnym słońcu, 
wśród kwiatów i zieleni radośnie pozują,
na przychylność oglądających licząc.










Tak bardzo mi się ich uśmiechnięte buziaczki spodobały,
że obojętnie obok wzoru, 
 przejść nie mogłam.
Myślę, że moja decyzja słuszną była.

Choinka 2020

Na koniec jeszcze,
na krótki spacerek zapraszam,
aby kolorami lata się zachwycić,












I na tym dzisiejsze z Wami spotkanie kończę,
serdecznie pozdrawiam 
i
 za komentarze pod poprzednim postem dziękuję.

Marysia

21 komentarzy:

  1. Czas szybko minie i śliczne bałwanki się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie te bałwanki:) I piękne kwiaty cieszące oko.
    ps. Napisałam Ci mini maila - nie wiem czy widziałaś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas tez w tym roku milin ma cudne trąbkowe kwiaty ;) sliczne okazy roślin :) a bałwany mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko u Ciebie jest urocze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te bałwanki 😉. Kwiaty masz piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sliczne usmiechniete balwanki i jak je niexxx pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz chyba jakiś szósty zmysł Marysiu. Wynajdujesz cudne hafciki z niewielka ilością wyszywania. Bałwanki są rewelacyjne i fajnie będą wyglądąć jako dodatek do prezentu. A w Twoim ogrodzie cudownie, kolorowo i pachnąco/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne te bałwanki, na pewno ozdobią prezenty. Cudne zdj z ogrodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te bałwanki i w ogóle śliczne karteczki. Takie bałwanki to ja rozumiem, od dziecka zawsze było mi szkoda tych bałwanków :)
    W ogrodzie też pięknie... ach lecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka krzyżyków, a efekt śliczny bardzo!Bardzo dobrze, że bałwanki się nie roztopiły...szkoda by było takich przystojniaków! Ogrodowe zdjęcia piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwróciłam uwagę na ich uśmiechy, takie śliczne, hipnotyzujące, piękne prace! :) Spacer również bardzo mi się spodobał, w tak baśniowym miejscu nie mogło być inaczej. :) Pozdrawiam cieplutko, życzę radosnego dnia. :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja już wiem skąd paskudny katar w ten upał złapałam, chyba mi powiało lodem zza płotu;-) Śliczne, delikatne bałwanki ale w takim otoczeniu tylko piękności mogą powstawać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zawieszki, wzór niespotykany! Roślinność zachwycająca!!!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. świetniaste zawieszki :)
    sprawią z upominkiem podwójna radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi się gębusia do bałwanków uśmiechnęła i przyjemniej w ten upał się zrobiło. Na momencik chłodem niewielkim powiało. Piękne powstały w łapkach Twoich zawieszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te malusie zawieszki zrobiłaś. Podziwiam, bo mnie jakoś przychodzą z trudem takie małe hafty. Z przyjemnością oglądam kwiaty w Twoim ogrodzie. Kolorowo i cudnie masz wokół domu. Pozdrawiam serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bałwaniaste zawieszki, jako dodatki do prezentów - rewelacja. doskonały, słodki pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne te zawieszki Marysiu !
    Nie wiem z czego bardziej bym się cieszyła bardziej...z samego
    prezentu czy z takiego wspaniałego dodatku, który będzie przy nim :) Twój ogród jest przepiękny , nie wspominając o cudnych zdjęciach :D
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Daj trochę tego śniegu! Rozpuszczam się! ;)

    Piękny milin! Mój ( podarowany przez Olę) niestety nie przetrwał konfrontacji z rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger