środa, 8 lipca 2020

Dwa bieguny,

czyli ze skrajności w skrajność.
Powodem zamieszania dwie karteczki są, 
jedna 
z latem cudnie powiązana,
druga, 
    o upływie czasu przypomina i ku świętom zmierza.  
Pierwsza,
w słoneczniki przybrana, w żółtościach tonie,
w sierpniu galerię u Ani zasili.
Druga,
w której dowolna forma, za przyzwoleniem Ulki, prym wiedzie,
gwiazdkowe zasoby zasili i w odpowiednim czasie z dobrą nowiną poleci.
Przyznam, że niezbyt trudną formę wybrałam, 
bo tak jakoś , kanikuła, łamaniu głowy nie sprzyja.
A oto rzeczone bohaterki mojego dzisiejszego z Wami spotkania,
które z przyjemnością Wam prezentuję, 
bo obie całkiem w mój gust się wpasowały.












               Jeszcze tylko wyzwaniowe banerki
                      i     
                         do moich obowiązków zmykam .     

           

  

        Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają.
Wasze komentarze bardzo ważne są dla mnie i pozwalają przetrwać trudny czas.
Dziękuję.

Marysia 

32 komentarze:

  1. Krásna pohľadnica so slnečnicami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne tez mi sie obydwie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki i w mój gust się bardzo wpisują a od tej słonecznikowej takie ciepło bije, że aż się chce do niej przytulić. Pozdrawiam ciepło, mimo letniego chłodu za oknem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, jak dla mnie prym wiedzie ta ze słonecznikami. Pozdrawiam Marysiu serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obie ☺bardzo ładnie oprawiasz kartki ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te karteczki! Ta ze słonecznikiem, to czyste słonko - a u mnie akurat znowu deszczowy dzień:)
    A druga idealna na świąteczny czas.
    Wszystkiego dobrego i ściskam mocno. Niby człowiek się nie zna, bo tylko "internetowo" a jakiś bliski jest na swój sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie ślicznie się prezentują :-)
    Pozdrawiam wieczorkiem, Marysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, cudne obie. Słoneczniki w kropkach prezentują się bardzo pięknie, a składaczek gwiazdkowy jest cudny i bardzo elegancki. U Ciebie jak zawsze klasa i szyk i to mi się podoba :-) i tak trzymaj :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu jak dla mnie jest pięknie . Obie kartki genialne, całkiem w Twoim stylu. Prosto ale z pomysłem i bardzo elegancko. Słonecznikowy haft extra jest. Dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś Marysiu kochana mistrzynią karteczek. Cudne są. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌻☘️

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piękne- pierwsza cudownym haftem i kolorami zachwyca, druga oryginalnością w formie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne karteczki Marysiu!
    Słonecznikowa to moja bohaterka tym razem:)Z tym żółtym tłem prezentuje się fantastycznie,wzorek śliczny.
    Uwielbiam słoneczniki,są piękne i takie dostojne. Świetnie skomponowane prace. Pozdrawiam miło 😊🌻

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle urocze są obie karteczki, ale wygrywa kartka ze słonecznikami, które uwielbiam, a w tym roku mi nie urosły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wybieram, bo obie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne karteczki :)
    jak zwykle stonowane i cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne Marysiu. Słoneczniki pełne energii:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne obie. Ta do Uli wcale nie jest taka łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki cudo :) Miłek soboty i niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mh słonecznikowa najlepsiejsza 💚😘pamietam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie ładne ale serce moje skradła kartka z haftem taka słoneczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki przygotowałaś Marysiu. Ta ze słonecznikami taka radosna i pachnąca latem. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne obie. Hafcikami oprawionymi w kartkach zawsze się zachwycam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne są te słoneczniki :)
    Moc uścisków przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie karteczki cudne, choć ta pierwsza swoją radością i słonecznym blaskiem chwyta w lot za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu karteczki są przepiękne, a od tych radosnych i wesołych słoneczników to oczu nie mogę oderwać 😊🌻
    Cudne i pogodne!
    Powiem Ci, że masz rację...u mnie lenistwo wakacyjne na 100% 😉😁
    Uśmiechy ślę 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham słoneczniki, a Twoje są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dwa bieguny fakt ale oba śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne karteczki, ta slonecznikowa wyglada cudnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne obie, zawsze skromnie, delikatnie, dokonale :) forma od Ewinki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger