środa, 12 maja 2021

Ku pamięci

 Maj, czas wielu uroczystości, świąt i ważnych dat.

Mi przytrafiły się chrzciny i komunia,

a więc za igiełkę chwycić trzeba było, odpowiedni wzór wyszukać

i działać.

O ile samo haftowanie w miarę sprawnie przebiegło,

to z jego oprawą problem miałam nie lada,

bo wena twórcza gdzieś uleciała i za nic wrócić nie chciała.

W końcu jednak,

po trzydniowych rozmyślaniach , 

udało mi się,

i takie oto pamiątki, mam nadzieję, że uroczystości godne, powstały.












I to by było wszystko na dzisiaj.

Przepraszam, że tak mnie mało ostatnio,

ale choroba odpuścić nie chce i ciągle nowe wyzwania przede mną stawia.

Mam jednak nadzieję, że jeszcze lepsze czasy nadejdą, i wtedy się poprawię.


Marysia

12 komentarzy:

  1. O rany ale mi stracha napędziłaś tym tytułem. Taki to się zazwyczaj daje całkiem przy innej okazji. Ale cieszę się ogromnie , że to o całkiem inne uroczystości chodziło.
    Marysiu jak zawsze Twoje hafciki mnie zauroczyły. Niby prosta a wyrażają to co najważniejsze i istotne. A ich opraw mimo braku weny bardzo mi się podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace Marysiu! Obrazek ze stópkami jest cudny - to wspaniała pamiątka:) Kartka w pudełeczku piękna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. weny nie masz? ciekawe bo śliczności powstały...:)buziaki i dobre myśli przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pamiątki stworzyłaś:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace, wspaniałymi pamiątkami będą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz już działaj. Sliczne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak weny i takie dzieła to z wena jakie beda?! Podobaja mi sie obie prace a te stopki z kokardka urocze i ten napis i biel oprawy,... cudo !!! Marysiu zdrowka zycze i pamietam 🙏😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pamiątki! Te stópki są rozczulające. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze pamiątki w pięknych rameczkach. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są obydwie pamiątki. Twoje pracę zawsze są niepowtarzalnie piękne. Podziwiam, zdrowia życzę i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te stópki i serce wymowne. Przytulam Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wspaniałe pomysły Marysiu, a i wykonanie pierwsza klasa. Trzymaj się cieplutko, zdrowiej i siły nabieraj. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger