poniedziałek, 22 marca 2021

Z innej beczki

 Ostatnie moje posty wokół Świąt Wielkiej Nocy oscylowały,

ale dzisiaj nieco swoją trajektorię zmieniły,

solenizantom i jubilatom serdeczne życzenia niosąc.

Różne formy przybrały, 

w kwiaty, i nie tylko, się przyoblekły,

i mam nadzieję, że adresatom radość sprawiły.

A oto rzeczone:











I ja tam byłam
kawką i słodkościami się racząc,
oraz miłą konwersację prowadząc.
Ale to już było i na świąteczne tory wrócić trzeba,
bo sporo pracy jeszcze pozostało.


Tymczasem  serdecznie Was pozdrawiam.

Marysia



16 komentarzy:

  1. Jakże eleganckie Marysiu Twoje karteczki. Zawsze potrafisz tak pięknie ubrać swoje hafty. Pozdrawiam i serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu świetne te Twoje karteczki. Masz talent do wynajdowania takich fajnych malutkich hafcików. Niezmiernie mi się podoba ich oprawa. Świetne kartki i na pewno uradowały obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne i hafty i oprawa Marysiu :) brawa dla Ciebie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te karteczki!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i na bank każdego zauroczyły. Ja to też bardzo lubię Twój styl pisania, relaksujesz mnie tym, jak piszesz. :) Pozdrawiam i cudnych, twórczych dni Ci życzę Marysiu, uściski. <3 :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są Twoje karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, piękne i wiosnę przynoszące kartki stowrzyłaś. Wiem, że to okolicznościowe, ale jakoś tak wiosennie mi się Twoje piękne hafty skojarzyły :-) Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są te wszystkie karteczki. Każda dopracowana w szczegółach. Podziwiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniście!
    Skromnie i elegancko,
    tak Cas-ikowo, czyli i czysto i prosto co w praktyce nie zawsze prostym się okazuje niemniej zawsze dla oka miłym.
    Po prostu lubimy prostotę.

    Mój faworyt to brązowa <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne. Ty zawsze takie cudeńka tworzysz. Buziaczki posyłam Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kartki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno nie nie miałam igiełki w ręce...
    Śliczne karteczki w moim ulubionym, minimalistycznym stylu.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności, urocze karteczki. Prześliczne hafciki, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger