wtorek, 2 marca 2021

Moja droga spacerowa

jeszcze niedawno śniegiem była pokryta,

dzisiaj wiosenka nieśmiało 

po niej stąpa.

Sąsiad bratki posadził i pietruszkę zasiał,

i choć jeszcze chłodny wiatr z pola powiewa,

to po prostu

 ŻYĆ SIĘ CHCE!

I tak,

 za świeżym powietrza powiewem idąc

kolejne wielkanocne zawieszki powstały.
















Zważywszy na to, że

zajączki do drzwi pukają, kury kolorowe jajka znoszą a kacze kuperki rajcują,

do dalszych przygotowań wrócić należy.

Serdecznie Was pozdrawiam,

 a za komentarze pod ostatnim postem pięknie dziękuję.


Marysia

14 komentarzy:

  1. To fakt czuć powoli wiosnę. Śliczne są te zawieszki z gąskami i zajączkami . Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaczorki są rewelacyjne! oba serduszka zachwycają, ale to z ptactwem mnie dzisiaj zachwyciło:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne gąski skradły moje serce:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu piękna u Ciebie wiosna. A hafcik są urocze i zawieszki z nimi rewelacyjne. Piękne też Twjoe wiosenne zdjęcia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze zawieszki. Kaczorki mnie zachwyciły. Podziwiał. Pięknie się prezentują w otoczeniu natury. Wiosna budzi się do życia i nam przybywa energii. Dużo zdrowia kochana. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te zawieszki, ale to już wiesz:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne zawieszki. Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty, super zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wiosenne zawieszki Maryniu, będą piękną ozdobą nie tylko świąteczną 🙂🌞
    U mnie też była wiosenka przez kilka dni, a dzisiaj biało się zrobiło.
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez miło widziec Twoj kolejny post Marysiu;) piekne serca, gąski szczegolnie :) faktycznie jeszcze chłodno ale w słoneczne dni juz sie chce działać w ogrodzie :) usciski !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ one są piękne Marysiu, a te gąski skradły moje serce. Żałuję, że tak nie potrafię:-((((Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zawieszki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są Twoje zawieszki, czuć wiosnę na nich :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger