niedziela, 7 marca 2021

Kolejny krok ku Świętom

 Choć dziś znowu chłodem powiało, 

to

jednak kalendarz niezmiennie o Świętach przypomina,

więc pomna na od dat zależność,

z wielkanocnymi kartkami się wstawiam.

To one wkrótce do krewnych i przyjaciół polecą

radosną wieść o zmartwychwstaniu Pana głosząc.













Teraz jeszcze życzenia napisać trzeba , adresy odszukać

i.... gotowe.

Ale nie ma tak dobrze, 

jeszcze kilka kartek zrobić trzeba, aby radosną nowinę obwieścić wszystkim adresatom.

Więc nie przedłużając dzisiejszego spotkania 

do dalszej pracy zmykam.

Pozdrawiam i za komentarze dziękuję


Marysia




11 komentarzy:

  1. Marysiu bardzo urocze. Wesołe i wdzięczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Wiosna, radość i dobra nowina - wszystko tu jest!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki😀
    Miło tworzyć ,wysyłać kartki jak i miło dostawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. z zajączkiem moja faworytka:)
    super wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Marysiu . Ja co roku mniej wysyłam karteczek , królują smsy. Powoli w mojej rodzinie i wśród znajomych zanika stare , a mnie żal. Pozdrawiam serdecznie żal 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, Twoje karteczki są zawsze wspaniałe i u mnie są pod ochroną:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu cudownie. Jest rewelacyjnie. Karteczki u Ciebie jak zwykle bardzo przemyślane. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te wszystkie karteczki wielkanocne. Z pewnością będą cieszyć osoby, które otworzą kopertę z nimi. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne kartki:), szczególnie podoba mi sie ta z napisem Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! <3
    Widzę, że sił sporo bo tu mały hurcik popełniony został ;)
    I tak trzymać, to jest dobry kurs <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger