poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Obiecałam...

                                                    ... że następne haftowane będą

                                                                        i są.

                                              Bardzo nie lubię słów na wiatr rzucanych,

więc staram się

obietnic dotrzymywać.

Przybywam na spotkanie  z Wami,

z komunijną pamiątką dla Julii,








oraz pomarańczowymi różami, których Ania oczekuje.

Wprawdzie nie wszystkie warunki zostały spełnione, bo miejsca na sznurek znaleźć nie mogłam,

ale mam nadzieję, że Anulka to niedociągnięcie mi wybaczy.










Tak więc danego słowa udało mi się dotrzymać,

z czego bardzo dumna jestem.

Jeszcze za komentarze i życzliwe słowa 

Wam dziękuję

miłego , twórczego tygodnia życzę

i

zmykam, bo kolejne haftowanki na wykończenie czekają.


Marysia

22 komentarze:

  1. Piękna ta pamiątka z Aniołkiem:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :):):)
    Pomarańczowe roze mimo ze inne niż zazwyczaj to naprawde sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze mnie zaskakujesz. Przede wszystkim tymi minimalistycznymi haftami , które są genialne i genialnie oprawione. Minimalizm w Twoim wydaniu jest cudowny. Marysiu brawo piękne prace. A róże w hafcie krzyżykowym uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze prace, pełne koloru i radości... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anjel je nádherný, krásny obraz a ruže sú pekné kvety.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace- obie. Aniołek zachwyca swoją prostotą i delikatnością, będzie pamiątką na lata:)a róża? no cóż kolor nie oczywisty, ale róża w każdym kolorze wygląda przepięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek, takie hafty przekonują mnie do stosowania cieniowanej muliny.
    Ale z Ciebie prymusik, już wrześniową kartkę zrobiłaś, śliczną zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki aniołek! Choć mnie w tej formie z metryczką się skojarzył.;)
    A herbaciane róże kocham!
    Pięknie prezentuje się ten haft na kartce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace Marysiu. Zawsze gustowne i staranne. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne motywy :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne da obydwie karteczki. Kocham Anioły więc ta kartka to nr jeden. Róże i krzyżyki to fantastyczne połączenie. Cudne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Marysiu zachwyciłam się tym aniołkiem. Jest przecudny, mimo, że taki minimalistyczny. Róże równie piękne. Zazdroszczę, że masz już zaliczoną kolejną zabawę u Anulki. Pozdrawiam serdecznie i ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne hafty przygotowałaś, Aniołek uroczy, ale tymi różyczkami jestem zachwycona. Pięknie wykonane i pięknie skomponowane prace. Jak dla mnie Mistrzostwo Świata. Czekam więc z niecierpliwością na kolejne i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna pamiątka z aniołkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiątka piękna, ale ta pomarańczowa mnie szczególnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty. Podobnie kombinacja kolorów jest pomarańczowa i zielona. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł z haftowanymi różyczkami. Świetnie się prezentują w tej ostrej zieleni i pomarańczowych studentów. Brawo Marysiu. Aniołek przeuroczy. Bardzo delikatny i taki radosny. Będzie miła pamiątką. Pozdrawiam , serdeczności i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne oba hafciki.Aniołki delikatne a różyczki romantyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne obie prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger