piątek, 30 sierpnia 2019

Pierwsze koty za płoty

... a praktyka mistrza czyni.
Tak mówią, a ja chętnie z tej obiegowej prawdy skorzystać zamierzam.
Rzecz jeszcze jednego prezentu dotyczy, 
którego właścicielką, za przyczyną moich Panów się stałam, 
i któremu teraz,
 gdy  kuchenne rewolucje z przyjmowaniem gości związane ucichły,
bliżej przyjrzeć się mogę i  jego możliwości poznawać.
A oto skutki tego "oglądactwa" i tajników zgłębiania,
jeszcze z mnóstwem błędów, ale na nich przecież człowiek się uczy,
z niedociągnięć liczbą sporą, ale przecież
"praktyka mistrza czyni"
więc tą drogą , do sukcesu, zmierzać będę.
Dość gadania, 
konkretom przyjrzeć się trzeba, 
co fajne pochwalić,
co nie bardzo wyszło zganić,
wskazówek i rad udzielić, 
o co bardzo proszę.




























 Koniec oglądania, ale obiecuję,
że wkrótce z nowymi pomysłami do Was wrócę,
bo sporo możliwości jeszcze owe urządzonko kryje,
a i w mojej głowie, kolejne pomysły się rodzą.
Przecież o hafcie zapomnieć nie mogę i punkt styczności z nowym , dla nich znaleźć muszę.
Gdy o próbach mowa i do perfekcji dążeniu,
jeszcze jedno starcie z quilligiem pokazać bym chciała, 
które, jak dla mnie, kolejnym mini fiaskiem nazwać mogę, 
i w związku z tym, do mistrzyni w tej dziedzinie, po nauki udać się muszę. 
Pierwsze koty za płoty, kolejne już w obejściu zostaną, obiecuję.





Ta karteczka  do Ulki powędruje 
i jako moja ulubiona forma,
 w lipcowo-sierpniowym wydaniu zabawy, 
udział weźmie.

No i koniec nareszcie, to już wszystkie na dzisiaj "wytworki"'
Zostawiam Was z nimi, a ja na praktyki się udaję,
aby kolejna karteczkowa odsłona,
bardziej udana była.

Pozdrawiam serdecznie

Marysia

49 komentarzy:

  1. ooooo tak scrapbooking czas potrafi zająć. Nowe pasje bardzo wciągają . Wyszły Ci piękne kartki :). Quillig że tak powiem liznęłam. Bardzo ciekawy jest, ale mi już czasu braknie ;). Życzę Ci nowych , pięknych pomysłów na kartki i czekam z niecierpliwością na efekty zmagań z maszynką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafi, potrafi, czasem na siebie w duchu wyzywam, że zaniedbuję inne ważne sprawy, ale to jest ode mnie silniejsze. Quilling ogromnej precyzji wymagania i warto spróbować. Dziękuję za motywację. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Marysiu jesteś genialna !! Zaczynając od końca, doprawdy jesteś zbyt surowa dla siebie, ta quillingowa choineczka i gwiazdka są urocze, a kartka bardzo udana.
    "Maszynkowe" kartki rewelacja i chyba Ci się bardzo spodobało to wycinanie, bo takiej ilości kartek jeszcze u Ciebie na raz nie widziałam . Twój minimalizm jest cudowny. Tłoczona makowa łąka wygląda rewelacyjnie z dodatkami koralików. Świetny tez ten wykrojnik z kościółkiem i superowa kartka z folią. Musze przyznać, że Twoje kartki sa rewelacyjne , masz super pomysły, kłaniam się nisko i czekam na kolejne wycinankowe kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,jeszcze trochę i mi się w głowie przewróci od tylu pochlebnych"ochów", ale dziękuję, ze tak wnikliwie moim wytworkom się przyjrzałaś i cenne uwagi poczyniłaś. Kościółkiem chętnie się podzielę , i nie tylko. Napisz, jeśli masz ochotę. Będę wycinała nadal, bo mam kilka nowych pomysłów i nie wszystkim jeszcze z Wami się podzieliłam.Uściski.

      Usuń
  3. Szczęka mi opadła. Dla mnie ta sztuka to czarna magia. Przecudowne, genialne kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.A może i Ty swoich sił spróbujesz, ja też kiedyś mówiłam, ze kartkować nie będę.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękne kartki a prezent jak widać trafiony:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trafiony i to bardzo. Teraz pieniądze na nowe wykrojniki zbieram, a przyznać muszę, ze koszty dość spore, ale jak mój syn mawia, wiele dla pasji zrobić można i wydatków liczyć nie należy.Uściski.

      Usuń
  5. Śliczne karteczki Marysiu, widać, że prezent trafiony w punkt.:) Moim faworytkami są kartki z warstwowym motylkiem oraz z kościółkiem. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzę miłej zabawy przy tworzeniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie w dziesiątkę.Masz te same faworytki , co Ja. Warstwowego motyla zawsze zrobić chciałam, ale próby ręcznego wycinania fiaskiem się zakończyły.Teraz maszynka robi to za mnie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Marysiu, podziwiam Twoje piękne prace. Urzekła mnie kartka z łąką i motylami i zimowa z wykorzystaniem folii. Super.
    Quilingu nie próbowałam ale Twoja kartka z jego udziałem jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam, życzę udanego twórczo weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Teraz praca dużo łatwiejsza się stała, tylko nad kompozycją podumać muszę i ...gotowe!Quillingowa kartka, jeśli chodzi o wzór, rzeczywiście jest ciekawa, ale samo wykonanie wiele do życzenia pozostawia. Muszę popracować nad techniką. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Tyś to jest uzdolniona. Wszystko mi się podoba, ileż pomysłów, jaka różnorodność. Ja tu dostaję tony inspiracji. Niesamowite pomysły i jak zawsze ujęłaś mnie swoją osobowością, tym, co czytam. Tak człowiek na błędach się uczy najwięcej, choć jeśli w tych pracach są błędy, to ja nic nie widzę i serio piszę. :) Zawsze naładujesz mnie pozytywną energią. Podziwiam talenty. Uściski serdeczne posyłam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle dobrych słów. Cieszę się, ze tak pozytywnie mnie odbierasz i, że to tak na ciebie wpływa. Błędy w kartkach są, i owszem. Na przykład, w niebieskiej, błyszczący papier nie bardzo na wytłoczeniach się sprawdził, bo niezbyt ładnie zewnętrzna powłoka wypadła. Ale już wiem, że z tym rodzajem papieru inaczej postępować trzeba.Ale pierwsze koty za płoty, będzie lepiej. Uściski.

      Usuń
  8. A ja nie wiem co powiedzieć, a raczej napisać- przepiękne kartki poczyniłaś i nie rozumiem skąd ten Twój samokrytycyzm?? jak dla mnie są genialne ,a dwie wręcz mnie zahipnotyzowały i nie umiałam od nich oderwać oczu:) wracam wiec i będę się napawać ich widokiem dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, ale mój samokrytycyzm swoje źródło ma. Popatrz na niebieską łączkę, jak niezbyt ładnie papier z połyskiem pod praską się zachował i popękał. Wydaje mi się również, że wytłoczony motyw na wydzieranej kartce jest nieco za delikatny, a motyli na łączce za dużo itd.Jednak Twoje łaskawe spojrzenie buduje i za nie bardzo Ci dziękuję. Uściski.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Co jedna to pomysłowa nader i urocza w swojej prostocie.
      Każda ma swój urok.

      Usuń
    2. Dziękuję zacna kobieto, Miło czytać. Prostotę lubię. Tak mam, chociaż czasem zdarza mi z czymś "bogatszym" wyskoczyć, ale zwykle takiej decyzji żałuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Super karteczki :) Ja miłośniczka gniecionych papierów wśród cudnych równiutkich dostrzegłam jedną, któa skradła moje serce ;) CHoineczka na sztaludze po prostu genialna :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztalugowa forma bardzo do gustu mi przypadła, jest prosta a jednocześnie efektowna. Wszystko zależy od tego, jak ją zagospodarujemy.Gnieciuchy lubię i nie wiem dlaczego tak rzadko po nie sięgam, może moja wrodzona cecha porządkowania i ustawiania w szeregu mi przeszkadza? Uściski serdeczne.

      Usuń
  11. Karteczki z wykrojnikami pięknie wkomponowane w kartkach. podziwiam jakość i ilość. rewelacyjna jest choinka. brawo. pozdrawiam i buziaczki sle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będziesz musiała nade mną popracować Elu, aby następna choinka bardziej dopracowana była. Uściski.

      Usuń
  12. Same piękne prace, a ta quillingowa kartka wyszła naprawdę przepięknie, wspaniała jest! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Maks. Nad qullingiem popracuję jeszcze i jeszcze Cię zadziwię.

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat w twoje zdolności wierzę mocno a maszynka tylko pomoże je realizować:)kartki będą bogatsze i jeszcze piękniejsze:)
    śliczne wszystkie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, będę działać i jeszcze wzbogacać moje zasoby.Przyznać muszę, że sprawia mi to ogromną przyjemność.Buziaki.

      Usuń
  15. Piękne karteczki, a prezent chyba bardzo trafiony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chyba, ale na pewno, chociaż w chwili otrzymania miałam sporo uwag, przede wszystkim dotyczących kosztów. Teraz w bardzo bliskiej przyjaźni z nią pozostaję. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wspaniałe kartki! :D Najbardziej podoba mi się pierwsza, która przyciąga wzrok intensywnymi kolorami, które pięknie dobrałaś i ta z warstwowym motylem - urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję pięknie. Miło, że znów jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Widzę, że się będzie działo i dobrze. Ta wytłaczana kartka z łąką super, fajny efekt przestrzenności. A quillingowa choinka jest urocza i zupełnie nie wiem, jakie masz do niej zarzuty - jest bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, obiecuję, że będzie się działo. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Bardzo się z prezentowego pomysłu Twoich Panów cieszę😉 Karteczki już na żywo podziwiałam i mogę tylko zachwyty koleżanek potwierdzić. W dobre ręce ta maszynka trafiła więc czekam na dalsze efekty testowania. Pozdrawiam zza płotu🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki Marysiu są cudne . Nie jestem znawcą w tej dziedzinie , a więc tym bardziej podziwiam wykonanie . Rozwijaj się tak dalej i zaskakuj nas swoimi pracami . Pozdrawiam cieplutko ☺🍎🍒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna to dla mnie przyjemność tworzyć i z takim odbiorem się spotykać. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Gorgeous collection, Marychna! Kisses, my friend. I am back from vacation.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot. I hope you'll visit me more often now.Kisses.

      Usuń
  22. Marysiu, karteczki śliczności poczyniłaś i żadnych niedociągnięć nie widzę - po prostu się nimi zachwycam :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie za Twoje zachwyty dziękuję. Jak dla mnie , to wielka mobilizacja. Uściski.

      Usuń
  23. Marysiu kochana. Nie wiem co mam napisać, gdyż i mowę i myśli całkowicie mi odjęło. Karteczki cudowne i w swojej prostocie eleganckie. Ujęła mnie pierwsza. Wyjątkowo piękna. Kościółek to już mistrzowskie posunięcie i wspaniały pomysł. Widzę, że prezent nad wyraz trafiony i w przyszłości niepowtarzalnymi pracami zaowocuje. Jetsem pełna zachwytu i szczerze powiem, że również zatęskniłam za maszynką co to cuda potrafi powycinać. Pozostaje wykorzystać pokłady wyobraźni, a Ty takową niechybnie posiadasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej.Haniu, w morzu Twoich słów utonęłam prawie. Miło czytać tyle pochwał, za co serdecznie dziękuję. Skoro za maszynką zatęskniłaś, to cóż na przeszkodzie stoi? Uruchom Twoje pokłady wyobraźni, wycinaj i klej, a ja podziwiać będę i elaboraty w komentarzach pisać. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki! Tłoczenia dają ciekawy efekt wraz z elementami 3D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję pięknie. Te tłoczenia zawsze mnie u innych zachwycały, teraz mogę sama na swoich kartkach je wykorzystać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dzisiaj kiepski dzień na pisanie komentarzy powiem więc krótko - Marysiu, Twoja zabawa z maszynką zaowocowała w wysyp pięknych karteczek. Sztalugowa z quilingiem to inna bajka ale równie ciekawa ... podziwiam osoby, które cuda potrafią zrobić z paskami papieru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ urocze te motylko, w ogóle wszystkie kartki sa cudowne☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kartki, a maszynka to super prezent! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem zachwycona!
    Może jedynie element książkowy ciut w serce stuka bo ja mocno w poszanowaniu do książek jestem wychowana ale cóż... mnie prace znów ogromnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger