wtorek, 9 maja 2017

Na pocieszenie

Nie planowałam dzisiaj odwiedzin na blogu, ale "wiosenna " aura tak mnie zaskoczyła, że nie mogę milczeć.Wszyscy mamy dosyć zimna, deszczu i niepogody, ale śnieg 9 maja, to już przesada. Zachęcona południowym słońcem wyszłam na codzienny spacer pełna optymistycznych myśli, wróciłam z lekka zmarznięta i przyprószona śniegiem. Udało mi się zrobić fotki tego fenomenu pogodowego i  zatrzymać w kadrze niecodzienność sytuacji.




 Na pocieszenie dedykuję Wam haftowany obraz pełen letnich kwiatów, który miał ujrzeć światło dzienne nieco później, ale potrzeba chwili zmusiła mnie do wcześniejszej prezentacji mojej pracy. Zdjęcia zrobiłam przed południem, kiedy nic nie zapowiadało późniejszego śniegu i przejmującego chłodu. Mam nadzieję, że powiało optymizmem i nadzieją na słoneczne dni.








Pozdrawiam 

Marysia

PS. Kwiaty i świeża zieleń to atrybuty majowego ogrodu i właśnie dlatego postanowiłam odpowiedzieć na majowe wyzwanie szuflady haftem kwiatów na parapecie.


14 komentarzy:

  1. Piękny obraz - jak malowany!
    A pogoda - cóż - spuśćmy zasłonę miłosierdzia;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu! Pięknie uchwyciłaś ten nietypowy opad, Obraz prześliczny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w końcu zaświeciło słońce, choć wczoraj przykrywaliśmy otulinką młode drzewka, które obsypały się kwieciem i malutką magnolię,która szykuje się do kwitnienia. jej koleżanki już pomarzły, a ta taka mądra przeczekała przymrozki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko takimi pięknymi pracami, kolorami i wzorami możemy sobie poprawić humor, zepsuty przez to, co sie dzieje w pogodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft!
    Wymagał trochę czasu i cierpliwości..., ale warto było :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ten śnieg i mróz sobie tylko żartują i już w końcu się poddadzą.
    Uwielbiam hafty w terenie! Zupełnie inny klimat i nadzieja na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycona jestem haftem , jest przepiękny. U nas od wczoraj zimnica , a nawet padał śnieg.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obraz. Rzeczywiscie podnosi na duchu:) U mnie też zimno, padał grad. Cudne świerki!
    Pozdrawiam Marysiu i ja chętnie do Ciebie przyjdę w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft - cudowne kolory i oczywiście kwiatki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, a pogoda... no, cóż nic nie można zaplanować...

    OdpowiedzUsuń
  11. O śniegu pisać nie będę:-) A haft jest przepiękny! Dla mnie to kosmos, tyle detali i optymizmu w tych krzyżykach, że trudno oderwać wzrok, więc popatrzę sobie jeszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nitką malowane! cudo!
    u mnie wreszcie ciepło :), nawet nie zdążyłam schowac ciepłych kurtek a już sandałki wyciągnęłam! ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger