niedziela, 19 kwietnia 2020

Ukryty Anioł

Pocięłam, pogięłam, okleiłam
i w ten prosty sposób 
Aniołowi schronienie dałam. 
Sprytnie wewnątrz gwiazdki się schował i Świąt Bożego Narodzenia wygląda,
a tu przecież dopiero wielkanocne dzwony cichną.
Ale Anioł już jest 
i
czuwa.
A wszystko za przyczyną Uli, która nową formą kartki do działania mnie zachęciła.
Oto ona,
pocięta i pogięta kartka,
która kształt gwiazdki przybrała
i
świątecznymi motywami się pyszni.









Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
za komentarze po poprzednim postem dziekuję
i
miłego tygodnia życzę.

Marysia

13 komentarzy:

  1. Marysiu cudny Aniołek w gwiazdce ukryty. Niestety mnie forma nie zachwyciła, dla mnie jest za mała, miałam problem z poskładaniem i umieszczeniem dodatków. Ale widzę , że Tobie fajnie poszło.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta forma gwiazdki:) Daje wiele możliwości.
    Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu, świetny pomysł i niesamowicie ciekawa forma. Śliczna praca :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczną kryjówkę dla aniołka wyszykowałaś!
    Forma kartki extra i wykonanie pierwsza klasa:)
    Brawo Marysiu:)))
    Serdeczności ślę !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja podjęłam już jedną próbę z fiaskiem ...ale...
    twoje piękna równiótka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa forma kartki, a pomysł z ukryciem wewnątrz anioła, bardzo udany. Podziwiam wykonanie i samą formę. A Anioł niech czuwa więc, czy to otwarcie, czy to z ukrycia :-) Pozdrawim serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i zaskakująca karteczka. Pozdrawiam cieplutko Marysiu 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka Marysiu. Niech Cię strzeże. Cudnie to zrobiłaś, a forma karteczki jest bardzo ciekawa by nie powiedzieć zaskakująca, gdyż na pierwszy rzut oka nie wiadomo co nas czeka. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale frantastyczna kartka. Forma jest niezwykle oryginalna, a jeszcze w środku znajduje się niespodzianka.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ciekawa forma gwiazdki, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna... Ależ pomysłowa gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu Cudowna karteczka powstała :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger