piątek, 13 marca 2020

Na łatwiznę poszłam...

i jedną karteczką dwie zabawy załatwić próbuję.
Rzadko mi się to zdarza, ale czasem siły wyższe nasze plany weryfikują
 i do opuszczenia strefy komfortu zmuszają.
Jako usprawiedliwienia namiastkę,
dość skomplikowaną formę kartki przedkładam,
którą Ulka na marzec wymyśliła
a i Kasia, mam nadzieję, 
do swojej kolekcji przyjmie.
Rzeczona "konstrukcja",
z czterech pociętych i pogiętych elementów się składa,
co wiele możliwości do zdobienia zapewnia.
Zobaczcie, jak sobie z zadaniem poradziłam i moje starania oceńcie.











Jeszcze tylko zabawowe banerki
Marzec 2020


Choinka 2020

i....

do następnego.

Miłego weekendu życzę

Marysia


22 komentarze:

  1. Marysiu ślicznie zrobiłaś te składankę. Lubię takie niespodzianki w środku. Pozdrawiam. trzymaj się cieplutko i odpoczywaj w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu cudna jest i super, że na dwie zabawy, wszak spełnia obie wytyczne. Piękna forma i gdyby nie Ula w życiu bym jej nie zrobiła. Fajne masz na niej papierki. Mnie się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastyczny kształt !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ta kartka , podziwiam wykonanie . Miłego weekendu Marysiu 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Z łatwizną to ta kartka niewiele ma wspólnego, dekoracja prosta aczkolwiek wymowna, za to forma to niezły labirynt zgięć, które pięknie się w całość komponują, wiem bo osobiście sprawdzałam. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka, jak dla mnie mega skomplikowana!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, piękności stworzyłaś, i żadna w tym łatwizna, wygląda naprawdę na skomplikowaną dość formę. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, to dopiero gięcie i ciecie. 👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest przecudna i do tego w pięknych stonowanych kolorach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam te składane kartki na blogach - trudna forma. Marysiu, rewelacyjnie sobie z nią poradziłaś i piękną kartkę stworzyłaś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! Skomplikowana forma jak dla mnie a Ty wybrnęłaś idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka ! i już miałam się burzyć , że u Ciebie nigdy łatwizny nie widziałam, ale przeczytałam wstęp ze zrozumieniem(chyba;) kartka bardzo pracochłonna i jak najbardziej zrozumiałe, że połączyłaś zabawy. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawiając tytuł, ten o łatwiźnie i patrząc na kartkę, to nic mi się tutaj nie spina, bo jaka łatwizna. Dla mnie to mistrzostwo świata, tak na zaginać, tak ponaklejać papierki, żeby się zamknęło i jeszcze tak pięknie wyglądało. Cudny składak, wszystko w nim dograne i dopięte na ostatni guzik. Podziwiam także staranność wykonania, ale to norma u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu jestem zachwycona tą kartką. Wiem ile pracy i papierów trzeba ponaklejać, ale pomysł przedni miałaś i pięknie go wykonałaś, jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna i pomysłowa! Świetnie to wymyśliłaś! Jestem pod wrażeniem :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna kartka. Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale poradziłaś sobie z tą formą Marysiu:)
    Kartka wygląda bardzo elegancko i wykwintnie.
    Nie dopatrzyłam się haftu ale liczę, że gdzieś go ukryłaś więc oczywiście zaliczam pracę do galerii:)
    Jak możesz pokazać hafcik, będę wdzięczna.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Był taki dzień, że u mnie też poleciały zdjęcia. Widzę, że u Ciebie na tym też. Ciężko tak przeglądać wszystkie posty... co to się stało blogom?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger