piątek, 13 września 2019

Tylko trzy

Tylko trzy kartki, i posługując się kolokwializmem, 
"spadam".
Będzie krótko, z powodów wielu,
ale to wcale nie znaczy, że lenistwo nade mną górę wzięło,
lub z Wami dłużej pobyć nie chcę. 
Tak się złożyło, że kilka prac na tamborkach zalega, ale żadna do prezentacji jeszcze nie "dojrzała",
kilka , już gotowych, na towarzyszki czeka, aby w teamie wystąpić,
a i poza robótkowych prac sporo, 
więc do rzeczy.
Za pomysłem Ulki idąc,
 trzy  karteczkowe parawaniki powstały.
Dwa takie "moje", choć nie do końca ze wstępnym projektem zgodne,
trzeci zupełnie nie "mój", 
bo "na bogato" spróbować postawiłam.
To moje "bogactwo", dość blado wypadło, bo i warsztat nie ten, i zasoby materiałowe niewielkie,
i umiejętności przeciętne,
ale zrobiłam,
wycinaną, klejoną, perełkowo - brokatową kartkę,
i mam cichą nadzieję, że Wasze zainteresowanie wzbudzi
Sama forma kartek podoba mi się bardzo i na pewno, w przyszłości, do niej wrócę.


















Jeszcze tylko banerek Ulcinej zabawy 



i.... spadam,
ale jeszcze życzenia miłego weekendu dla Wasz wszystkich zostawiam.

Marysia

Ps. Jeszcze jeden, bardzo miły powód, na chwilę pozostać z Wami mi każe, a mianowicie setna obserwatorka Stopchwilki,Sylwia, z bloga Sylwia testuje i radzi, którą serdecznie witam, i którą , z tego powodu , drobnym upominkiem obdarować zamierzam, jeśli tylko takowy przyjąć zechce.

52 komentarze:

  1. wspaniałe karteczki świetnie podmalowałaś tło ta choinka narożna mi się bardzo spodobała:)świetne Marysiu jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Pobawiłam się trochę z farbami i przyznam, że efekt mnie samą zaskoczył. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki prześliczne, Marysiu!
    Zachwyca pomysł i staranność wykonania.
    Miłego weekendu życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Pomysły same przychodzą do głowy, choć czasem trzeba się trochę postarać.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Marysiu jakie cudniaste karteczki !!!! Przepiekne, no przepiekne :):):) zachwycam sie nad wszystkimi!!!! Ach :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te zachwyty i cieszę, że Ci się podobają.Po raz pierwszy spróbowałam przygody z farbami i jak widać, całkiem dobrze wyszło. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wszystkie śliczne! Niby podobne, a tak różne jeśli chodzi o pomysły i technikę. Cudne Marysiu!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu. Wiem, że ty w dziedzinie korzystania z różnych technik profesjonalistką jesteś, więc i ja spróbować chciałam. Uściski.

      Usuń
  6. Bardzo ładne kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki, przepiękne połączenie formy, kształtów i różnych technik :-) Wszystkie są zachwycające :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justnko. Postanowiłam spróbować czegoś nowego, aby nudą nie wiało, więc tym bardziej cieszę się z pochwał. Uściski serdeczne.

      Usuń
  8. Tylko trzy? aż trzy, ja z biedą dwie dla Ani przygotowałam i jakoś ciągle nie potrafię na "tor" wrócić:) pięknie wyszły a szczególnie ta którą można podświetlić:) miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Na tor wracaj, bo czekam na Twoje pomysły, aby podziwiać. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne są Twoje karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace przepiękna Marysiu, ja jestem nimi oczarowany. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kasrtki piękne ale w oko wpadła ta z gwazdami betlejemskimi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich progach i za miłe słowa dziękuję. Ta karteczka z gwiazdami nie do końca jest w moim stylu, więc tym bardziej się cieszę, że znalazła uznanie, Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Pomysłowa forma, na dodatek pięknie zagospodarowana Twoimi pomysłami, z którymi bardzo mi po drodze. Widzę, że farby poszły w ruch;-) a warsztat kartkowy i to nie tylko ten materialny, bardzo się rozrasta. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, rozrasta się w zawrotnym tempie. Wczoraj nawet za szydełko chwyciłam. Czego te wyzwania ze mną nie robią?!Niedługo czasu na sen zabraknie.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Marysiu śliczna są Twoje parawaniki, jedne w jeden . Tez mi się ta forma bardzo spodobała. A Twoja kartka na bogato przypomniała mi że tez mam podobne foldery do embossingu i nie wiem czemu ich nie używam.
    Super jest też ta narożna choinka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu serdeczne. Forma rzeczywiście prosta i efektowna. Daje wiele możliwości, ja jeszcze się uczę, aby bardziej na bogato było, bo w tych kartach wiele powierzchni zagospodarować trzeba. Narożna choinka jakoś tak nagle mi do głowy przyszła, cieszę się, że znalazła uznanie. Uściski.

      Usuń
  14. Ale cudne- wszystkie, ale ta z bombką wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Też mi sie to podświetlenie podoba. Pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  15. Bardzo pomysłowe i efektowne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona Twoi. i kartkami. Składaczki idealne. bardzo mi się podobają w tej scenerii ogrodowej. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, trwaj więc w tym zauroczeniu chociaż jeszcze przez chwilkę. Sceneria ogrodowa i światło dzienne zdjęciom sprzyja ai przy okazji trochę ogródka pokazać mogę. Uściski.

      Usuń
  17. Marysiu kochana Twoje karteczki jak zwykle zachwycają prostotą i elegancją i nawet ta na bogato nie przesadzona ilością dodatków. Pięknie i ze smakiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje Haniu, taki mój styl, inaczej nie potrafię i chyba próbować nie będę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co ty tam o tych umiejętnościach marudziłas...?
    Przecież ta malowana choinka to mistrzostwo. Pomysłowo i pięknie wykonane. Jest pod wrażeniem. 😍
    A co do zasobów...nie jest problemem zrobić kartkę gdy się ma gazylion przydasi... Sztuką jest zrobić kartkę właśnie przy ograniczonych zasobach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak , tak, oczywiście, ale ile sobie głowy nałamać trzeba, chociaż chyba właśnie o to chodzi, aby coś z niczego powstało, no prawie z niczego. Za pędzel, po raz pierwszy, od szkoły podstawowej chwyciłam, a to bardzo odległy czas.A pomarudzić czasem lubię, i wtedy malkontent ze mnie wyłazi taki, że hej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki Marysiu . Ta ze Świętą Rodziną szczególnie spodobała mi się. Ciekawe co zejdzie z tamborka ? Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj na tamborku wiele się dzieje, ale są to trochę większe prace, więc i czasu im więcej poświęcić trzeba. Mam jednak nadzieję, ze pod koniec tygodnia coś uda mi się pokazać. Dziękuję, ze jesteś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowe i pięknej urody są Twoje karteczki Marysiu:)
    Taka forma kartki jest bardzo reprezentacyjna.
    Pociesze Cię troszkę, u mnie też tamborki zajęte i końca prac nie widać 😉
    Wszystkiego dobrego, uściski 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  24. Więc witaj a klubie. Nie śpiesz się jednak, bo to przecież przyjemność ma sprawiać a nie stres wywoływać. Przyjdzie czas, to pokażemy, co nam igiełka wytańczyła. Dziękuję pięknie za odwiedziny i serdeczne słowa. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podobają mi się te kartki :) z przyjemnością obserwuję twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam Cię serdecznie. Cieszę się, że zdecydowałaś mi towarzyszyć w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  26. Ojej ale u Ciebie świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No , bo i Święta już na horyzoncie widać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł z choinką na załamaniu mnie zauroczył! :)
    Idziesz piękną ścieżką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Idę, ale czasem zbaczam i to nie zawsze na dobre mi wychodzi.

      Usuń
  29. Nie zgodzę się ,,że blado wypadło" Ostatnia jest oszałamiająca a wcześniejsze też świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Agatko, pocieszyłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście uwielbiam Twoje kartki i Twój minimalizm, który sprawia, że są właśnie takie Twoje niepowtarzalne :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 StopChwilka , Blogger